pali kosmiczne ilosci paliwa, czasem go zalewa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » wt gru 18, 2007 15:14

Acha, bo czujnik mam za darmo bo szwagier kupil sobie do pasdata 1.9tdi, ale nie byl potrzebny i mi dal, no to go zaloze



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » ndz mar 16, 2008 03:21

jaszczur pisze:mateusz18, co jeszcze na myśl mi przyszło to:podgrzewacz w kolektorze wlotowym,czujnik temp.chłodziwa,czujnik temp.pow,czujnik położenia przepustnicy
dopinam się do tematu...
jak sprawdzić czujnik położenia przepustnicy?
czy jak się go odłączy i to obroty powinny wzrosnąć czy spaść i co ewentualnie te zmiany oznaczają?

pozdro.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » ndz mar 16, 2008 20:42

szyki pisze: jak się go odłączy i to obroty powinny wzrosnąć czy spaść
U mnie w mk3 1.8 jak go odłączam to obroty rosną do bodajże 2000



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości