Jak odłaczyć przewód podciśnienia od serwa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Jak odłaczyć przewód podciśnienia od serwa?

Post autor: Lipek81 » czw mar 13, 2008 22:03

No właśnie - jak? Ciągnąć aż wyjdzie? Bo ciągnąłem, i nie chciał wyjść - mocniej ciągnąć się bałem, że coś urwę.

I czy potem będę to mógł poskładać, niczego nie wymieniając?
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 22:04 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw mar 13, 2008 22:36

On jest tylko na wcisk. Trzeba go po prostu wyciągnąć. Czasem trzezba użyć zdecydowanej siły. Ostatnio jak na szrocie wyciągałem to musiałem sie zdrowo zaprzeć aby go wyciągnąć.
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 22:38 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » czw mar 13, 2008 22:44

Gdybyś miał później problem z nałożeniem nowego użyj dobrej sztuczki - posmaruj delikatnie płynem do mycia naczyń lub mydłem. PozdraVWiam


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw mar 13, 2008 23:08

A może wiecie, dlaczego, jak go sie ruszy, to słychać syk? Gdzie jest ta nieszczelność? Ta guma w serwie jest już do bani, czy jak?
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 23:09 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw mar 13, 2008 23:11

Lipek81, bo serwo wytwarza podcisnienie w naczyniu raczej zamkniętym jakim jest samo serwo,nie ma nieszczelnosci tylko gwałtowne rozprężanie po wyciągnięciu wężyka ,robiłem to już ze 3 razy i nic ,żaadnych uszkodzeń czy spadku jakości hamowania....
wyciągasz(pewnie od nowości nie ruszane więc ciężko będzie nieco z tym),robisz co masz robic i zakładasz z powrotem,żadnej filozofii
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 23:14 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » czw mar 13, 2008 23:22

U mnie jak delikatnie porusze przewodem w bok to tez syczy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw mar 13, 2008 23:22

Leon_Wechtel pisze:serwo wytwarza podcisnienie w naczyniu raczej zamkniętym jakim jest samo serwo
Serwo nie wytwarza podciśnienia a wykorzystuje podciśnienie wytwarzane przez silnik.
Lipek81 pisze:ak go sie ruszy, to słychać syk?
Bo on jest uszczelniony tylko gumką w której siedzi i jak przeginasz wężyk może się rozszczelniać. Ważne aby było szczelne połączenie w jego naturalnej pozycji.



Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » czw mar 13, 2008 23:28

Apropo serwa, czy samo serwo tez sie zuzywa z wiekiem i zachodzi sytuacja ze trzeba wymienic na nowe, regeneracja?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw mar 13, 2008 23:35

jhosef, chodziło mi o to ,że dziala na zasadzie podciśnienia,masz acje ,że silnik wytwarza podciśnienie,jednocześnie nie zmienia to faktu,że przy gwałtownym rozprężeniu serwa będzie syczec... :chytry: Brzechu, w zasadzie to serwo nie powinno sie zużyc ,jeśli juz to uszkodzeniu czy zużyciu ulega pompa hamulcowa,ja sobie zalożyłem pompę i serwo z 1,8 16V i hula jak ta lala :bajer:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw mar 13, 2008 23:40

Serwo raczej się nie zużywa, jeśli już coś to uszkadza i to też raczej rzadko.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn mar 17, 2008 12:45

jhosef, Buli fan VW, Leon_Wechtel, dzięki, macie po punkcie - mocniej pociągnąłem i wyszło. I nawet po zmontowaniu działa.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn mar 17, 2008 17:24

więc my cieszymy się ,że podziałały nasze rady :bigok:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości