V max

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tempest
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 15, 2008 14:12
Lokalizacja: Warszawka
Kontakt:

V max

Post autor: Tempest » pn mar 03, 2008 23:42

jechałem ostatnio trasą poznańską (ogólnie kierunek Berlin) i pomyślałem sobie - czemu nie, spróbuję i zobaczę ile to to pociągnie
zbiera się bardzo ładnie, ale nie do końca jestem zadowolony z prędkości maksymalnej
otóż wskazówka zatrzymała się na 210 i dalej ani rusz (nie pamiętam ile dokładnie obrotomierz miał, ale na pewno był jeszcze przed 4000) - nie to, żebym potrzebował na co dzień takiej prędkości, ale wydawało mi się, że ze 230 pójdzie a tu dojpa
czy możliwe jest, żeby była jakaś blokada założona? - samochód kupiony właśnie w Berlinie (czy mają tam automatycznie zakładane jakieś blokady?)
planuję w przeciągu jakiegoś pół roku zchipować silnik, tylko teraz zastanawiam się czy oprócz trochę lepszego przyspieszenia (o które przede wszystkim mi chodzi) zwiększy mi sie trochę v-max?
Ostatnio zmieniony wt mar 04, 2008 10:07 przez Tempest, łącznie zmieniany 1 raz.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » pn mar 03, 2008 23:59

210 na szafie to jakieś 195-200 realnie, liczniki zawsze troche zawyżają . jak na 140 kucy w mk5 które lekkie nie jest to nie jest złe, ja 1,9 105 kucy miałem na szafie coś pod 200. zobacz w parametrach przy jakich obrotach osiąga maksymalną moc, bo to ona głównie odpowiada za prędkość. pozdro.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 04, 2008 00:02

nie wierzyłeś danym technicznym? Wiesz że opory powietrza rosną z kwadratem prędkości? Wiesz że np bora z silnikem 204 konie wyciąga 235? Na co liczyłeś ze 140-toma końmi? Ciesz się z tych 210km/h, i jeśli nie chcesz popsuć sobie humoru to nie weryfikuj tej prędkości ze ze stoperem lub GPS-em. Chiptuning na pewno poprawi głównie moment obrotowy jaki i moc, ale to jest temat nie na ten dział forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Tempest
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 15, 2008 14:12
Lokalizacja: Warszawka
Kontakt:

Post autor: Tempest » wt mar 04, 2008 00:42

prawdę mówiąc to nie sprawdzałem nawet ile jest wg. specyfikacji
po prostu założyłem, że może pójść więcej
co do sprawdzania prędkości rzeczywistej to wg. programiku w tel. połączonego z GPS-em wyszło, że rzeczywista przy tych 210 to tak naprawdę 200km/h
i co najśmieszniejsze te 10km które licznik przekłamuje jest nawet na niższych prędkościach (np. 140), co jest chyba dziwne, ponieważ z tego co się orientuję to im wyższa prędkość tym większe przekłamanie, ale w końcu laik w tych sprawach jestem :(



Dziekan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 22, 2007 12:51
Lokalizacja: WPR

Post autor: Dziekan » wt mar 11, 2008 15:41

Witam. Jeździsz na seryjnych kołach czy zmieniałeś oponki na inny rozmiar ? Mój Mk5 105KM też wiecej jak 203km/h nie pojedzie, ale muszę zmierzyć chociażby nawigacją właśnie. Co do fabrycznej blokady to w szybszych autach montują ogranicznik do 250. A Golf szybciej nie pojedzie tylko na tyle na ile pozwala mu skrzynia i ogranicznik obrotów (który można przesunąć trochę w dół). Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 256 gości