Dziwny wskażnik ciśnienia oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Dziwny wskażnik ciśnienia oleju

Post autor: lgruszkos » pn wrz 12, 2005 20:34

Mam dziwny problem. Mianowicie jak jeżdze spokojnie albo na krótkich trasach nawet szybko to nic sie nie dzieje, a jeśli przegonie go tak na maks(160km/h) przez 20-30 km to jak spuszcze z gazu zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju, nacisne gaz i zgaśnie. Jezdze MK3 1.4 (ABD) na oleju Mobil Super S 10W/40. Zastanawiam sie czy nie jest to wina oleju, że jak się zagrzeje to robi się mniej gęsty i pompa go nie pompuje?? Jaka może być jeszcze przyczyna. Dzieje się to tylko przy maksymalnych predkosciach, przez dłuższy okres czasu. Dzieki za porade



Awatar użytkownika
woVWka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt cze 24, 2005 16:17
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: woVWka » pn wrz 12, 2005 21:01

Byc moze sie sie myle, ale moze to wygladac na zapchane otwory odpływowe do miski.Pompa podczas maksymalnych obrotów pompuje najwieksza ilosc oleju na silnik,ktora pozniej nie ma ktoredy spływac, a co za tym idzie -> pompa nie ma co pompowac.... wiec zapala sie kontrolka cisnienia oleju. Jesli tak jest w rzeczywistosci to na twoim miejscu uwazał bym, bo jeszcze kilka takich jazd na "maxa" i mozesz zatrzec silnik.... Pozdro



Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: lgruszkos » pn wrz 12, 2005 21:36

A jak s[rawdzic czy otwory są drożne??



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn wrz 12, 2005 21:55

pewnie trzeba silnik rozebrac i przedmuchac



Awatar użytkownika
czykryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob sie 06, 2005 21:33
Lokalizacja: Gorzyce

Post autor: czykryszard » wt wrz 13, 2005 16:01

a spróbuj zmienić na olej 15w/40



Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: lgruszkos » wt wrz 13, 2005 16:12

A czy nic się nie stanie jak zmienie na 15W/40, skoro do VW jest zalecany 10W/40

[ Dodano: Wto Wrz 13, 2005 4:13 pm ]
czy może lepiej przejść na mineralny??



Awatar użytkownika
Misza
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 524
Rejestracja: pt gru 17, 2004 11:51
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Misza » wt wrz 13, 2005 18:44

jeśli się nie myle to 10W/40 to półsyntetyk a 15W/40 to mineralny, z syntetyka na mineralny można przejść ale już nie wolno odwrotnie


http://misza1982.digart.pl
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 292 gości