Nie zapala KR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie zapala KR
Na początku jak odpalam to tak jakby łapał a później chyba zalewa go... juz próbowałem z gazem i bez gazu i zakazdym razem taki sam efekt. Pompy paliwo podają. Na gazie tak samo nieożna go zapalić. Regulator termiczny(był sprawny, drugi tez sprawny) zmieniłem i tez nic. Iskra jest! Dodam że jak za pierwszym razem zapali(a czasem sie tak zdaza ze zapala ) to pozniej chodzi równiótko i kolejne zapalenia juz dosłownie na dotyk.
Co robic? Gdzie dalej szukac przyczyny?
Co robic? Gdzie dalej szukac przyczyny?
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 10:15 przez Cosar 33GT, łącznie zmieniany 1 raz.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Alec powiem Ci ze niewiem co to było... ale napewno niebył to rozdzielacz ani regulator trmiczny ciśnienia... Problem sam sie rozwiązał narazie. Obstawiałem jeszcze świece, zapłon i wtryskiwacze... ale jak mam w to inwestować to wole odłożyć i zakupić DIGI1
[ Dodano: 10 Mar 2008 21:16 ]
[ Dodano: 10 Mar 2008 21:17 ]
druga sprawa zalewania to źle ustawiony rozdzialcza/przepsutnica ale jak tutaj nic nikt niegrzebał to bym nieruszał.
[ Dodano: 10 Mar 2008 21:16 ]
odkręć weżyk wrotny z rozdzielacza... dmuchnij i bedziesz wiedział czy to jest toAlec pisze:zapowietrzony powrot do baku
[ Dodano: 10 Mar 2008 21:17 ]
druga sprawa zalewania to źle ustawiony rozdzialcza/przepsutnica ale jak tutaj nic nikt niegrzebał to bym nieruszał.
18K4F inside... RWD car :)
No rozdzielacz nie ruszany auto jezdzilo potem zalalem benzynki wrocilem do domu troche postal potem odpalilem stal na luzie tak z 3minutki i nagle stracil troche obrotow i zgasl...
i juz nie chce zapalic
a co do tego dmuchania to pluca czlowieka powinny spokojnie popchac paliwo do baku jezeli nie jest zapchany powrot?? jesli nie to uzyje sprezarki xddd
i juz nie chce zapalic
a co do tego dmuchania to pluca czlowieka powinny spokojnie popchac paliwo do baku jezeli nie jest zapchany powrot?? jesli nie to uzyje sprezarki xddd
świece dobre bo sprawdzlem (wczesniej mialem problemy z iskra :/ )
a wtryskiwacze latwo wychodza ? jak w 8V ??(podwazam kluczem plaskim) bo w KR to troche kolektor przeszkadza zeby latwo wyjac ma ktos jakis spos. ?
a wtryskiwacze latwo wychodza ? jak w 8V ??(podwazam kluczem plaskim) bo w KR to troche kolektor przeszkadza zeby latwo wyjac ma ktos jakis spos. ?
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 20:44 przez Alec, łącznie zmieniany 1 raz.
To zależy, ja jak wymieniałem "gumki" to stare były tak twarde że musiałem się dobrze "naszarpać", jak są w miarę elastyczne to ładnie "wyskakują" przy pociągnięciu.Alec pisze: a wtryskiwacze latwo wychodza ? jak w 8V ??(podwazam kluczem plaskim) bo w KR to troche kolektor przeszkadza zeby latwo wyjac ma ktos jakis spos. ?
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
czyli moge tak zrobic ze wyciagne wszystkie wtryski i bede krecil to zobacze czy rozpylaja chmurki albo czy leja jak glupie, jak beda laly to odkrece powrot dokrece srobe z rurka ucieta do naczynia i zobacze czy wtryski dalej leja tak chyba zrobie
chyba ze wtryski nie beda podawaly benz. jak je powyciagam ??
chyba ze wtryski nie beda podawaly benz. jak je powyciagam ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości