![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Druga sprawa: w sklepie przy okazji zapytałem sie ile kosztuje uniwersalna sonda lambda i zaproponowali mi sonde BOSALA 4-przewodową. Co sądzicie o tej firmie ? warto kupić ? kosztuje ona 160 zł a boscha coś koło 300
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik 1.8 o kodzie ADD z 4-zyłową sondą lambda. Juz mi ręce opadają jak mi ktos mówi ze to pewnie filtr powietrza albo silniczek krokowy.Po prostu jest tak,ze zaczął czesto po rozgrzaniu troche wariować. obroty lekko sie podnoszą i wtedy jest problem np z ruszeniem z pod świateł (musze najpierw porządnie przygazować a pożniej bieg bo tak to by go zamuliło) w trasie bez większych problemów tylko wskazówka od paliwa za szybko spada. Odpala idealnie czy jest zimny czy ciepły a na jałowym nie ma wachnięć obrotów tylko jak sie podniosą to tak stoją.Paweł Marek pisze:Ale sprecyzyj temat, napisz jaki silnik
dlaczego niby ma racje ? gdzieś słyszałem że powinna mieć większy zakres napięcia.Co w'g Was powinienem jeszcze sprawdzic ? dodam ze zabawy z odpinaniem aku nic nie dają.Paweł Marek pisze:prawdopodobnie mechanik ma rację
powinna, ale pamiętaj że sonda to tylko czujnik co wysyła napięcia zależnie od ilości tlenu w spalinach. A uszkodzona zwykle stoi na jednym napieciu (oczywiście nie zawsze). Jeśli u ciebie są napięcia za wysokie to potwierdza to że miesanka jest za bogata, czyli sonda raczej wskazuje to co jest, a więc działa dobrze.mmarek pisze:gdzieś słyszałem że powinna mieć większy zakres napięcia.
tak nie ma on przepływomierza ale o tym czujniku MAP pierwszy raz słysze i pewnie koszuje z 1000 złPaweł Marek pisze:Zdaje się jest to jest wtrysk bez przepływomierza, ale za to z czujnikiem MAP
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości