Pisk na skręconych kołach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Pisk na skręconych kołach

Post autor: Ryszardo » ndz mar 09, 2008 22:58

Witam, dlaczego na maksymalnie skręconych kołach (obojętnie w którą stronę) piszczy? Prawdopodobnie pasek się ślizga, ale dlaczego, naciągnięty jest raczej mocno. Czy to coś innego, nie pasek? Auto to VW Golf III Variant silnik AFN. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
pekin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pekin » ndz mar 09, 2008 23:00

może być naciągnięty, ale zużyty...więc będzie się ślizgać



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz mar 09, 2008 23:01

a jak ogólnie chodzi wspomaganie lekko ???



kizi84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 19:19
Lokalizacja: jaworzno,śląskie
Kontakt:

Post autor: kizi84 » ndz mar 09, 2008 23:03

moze tez Ci piszczec pompa od wpspomagania


KIZI

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz mar 09, 2008 23:05

zmiana paska pomorze
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl



Kuba2507
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: czw mar 06, 2008 22:47
Lokalizacja: München-Monachium
Kontakt:

Post autor: Kuba2507 » pn mar 10, 2008 01:38

ja takie cos mialem w mondeo i niestety to nie byla wina paska tylko bylo cos ze wspomaganiem nie pamietam dokladnie co to bylo albo jakas uszczelka na listwie albo cos z papa nie pamietma ale raczej listwa do wymiany


Obrazek
http://www.ChaosPerformance.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » pn mar 10, 2008 13:01

Wymień pasek na nowy i będziesz widział co sie będzie działo. Jak dalej będzie piszczeć to znaczy że pompa do wymiany.



Awatar użytkownika
Królowa Saba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pt sty 25, 2008 13:55
Lokalizacja: Śląsk/Ruda śląska

Post autor: Królowa Saba » pn mar 10, 2008 13:34

Wymiana paska nic Ci nie da, przy samochodach ze wspomaganiem kierownicy nie powinno sie doprowadzac do pełnego pełnego skrętu . To nie pasek piszczy tylko pompa wspomagania już jest wyeksploatowana poprzez skręcanie na maksa


AUTO jest Bogiem, PRęDKOść nałogiem, żYCIE zabawą, a SEX podstawą...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości