problem z odpalaniem w automacie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob sty 26, 2008 20:57

boros, Sprawdź czy masz na rozruszniku blachę osłaniającą? Bo ja nie mam i zastanawiam się czy to może być przyczyną.



boros
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 21, 2008 23:17
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontakt:

Post autor: boros » wt sty 29, 2008 22:12

jhosef pisze:boros, Sprawdź czy masz na rozruszniku blachę osłaniającą? Bo ja nie mam i zastanawiam się czy to może być przyczyną.
no właśnie nie mam, także już jestem prawie pewien, że to jest rozrusznik, w tym przekonaniu utwierdza mnie też kolega mechanik, który twierdzi że to mogą zacinać sie=ę szczotki rozrusznika, chcę wstawić auto na warsztat, jak coś to pomoże to dam znać...

[ Dodano: 29 Sty 2008 21:14 ]
jhosef pisze:boros, Sprawdź czy masz na rozruszniku blachę osłaniającą? Bo ja nie mam i zastanawiam się czy to może być przyczyną.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt sty 29, 2008 22:21

Ja obstawiam cewkę automatu gdyż rozbierałem rozrusznik i okazało się że szczotki są nowe, tulejki też, komutator w bardzo dobrym stanie, ogólnie w środku wyglądał jak nowy. W tym tygodiu postaram się dorobić osłonę na rozrusznik ale ta, jest strasznie ciasno.



boros
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 21, 2008 23:17
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontakt:

Post autor: boros » wt sty 29, 2008 22:29

jhosef pisze:Ja obstawiam cewkę automatu gdyż rozbierałem rozrusznik i okazało się że szczotki są nowe, tulejki też, komutator w bardzo dobrym stanie, ogólnie w środku wyglądał jak nowy. W tym tygodiu postaram się dorobić osłonę na rozrusznik ale ta, jest strasznie ciasno.

aha a mówisz o cewce przy skrzyni tak?

no cóż, ale myślę że warto sprawdzić i rozrusznik, życzę powodzenia z osłoną :)
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 22:33 przez boros, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr sty 30, 2008 00:40

boros pisze:no właśnie nie mam, także już jestem prawie pewien, że to jest rozrusznik, w tym przekonaniu utwierdza mnie też kolega mechanik, który twierdzi że to mogą zacinać sie=ę szczotki rozrusznika, chcę wstawić auto na warsztat, jak coś to pomoże to dam znać...
Miałem pewność, że to rozrusznik. Wyremontowali (automat, szczotki) i nic nie pomogło.
Mechanik stwierdził, że napięcie dochodzące do cewki jest za małe (tylko jak ię zagrzał) i nie ma siły zadziałać. Przekaźnik rozwiązał sprawę.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr sty 30, 2008 00:52

bodzio_j pisze:Mechanik stwierdził, że napięcie dochodzące do cewki jest za małe (tylko jak ię zagrzał) i nie ma siły zadziałać. Przekaźnik rozwiązał sprawę.
W sumie założenie przekaźnika to nie wielka robota,zwłaszcza że potrzene rzeczy już mam. Sprubuje, może się uda.



boros
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 21, 2008 23:17
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontakt:

Post autor: boros » ndz mar 09, 2008 19:02

jhosef pisze:
bodzio_j pisze:Mechanik stwierdził, że napięcie dochodzące do cewki jest za małe (tylko jak ię zagrzał) i nie ma siły zadziałać. Przekaźnik rozwiązał sprawę.
W sumie założenie przekaźnika to nie wielka robota,zwłaszcza że potrzene rzeczy już mam. Sprubuje, może się uda.


Witam ponownie po dłuższej przerwie, która winiknęła nie z mojej winy. Otóż parę dni temu jakiś zamyślony pajac nie zatrzymał się na stopie i wjechał wprost we mnie, kasując mi cały lewy bok. :grrr:
PZU sprawcy zakwalifikowało mojego Golfika jako szkoda całkowita !
Koleś uderzył mnie w lewy bok tuż przed tylnym kołem, także mam do wymiany lewy tylny bok razem z drzwiami i progiem, dodatkowo rzuciło mnie na krawężnik, wtedy poszła cała oś i wahacze, dalej poleciałem na barierki, także prawy bok też ucierpiał.
Kurde, szkoda mi auta, miał dopiero 132000 na stanie, zero rdzy.
Możecie pomyśleć że ściemniam, ale to prawda, kupiłem go od faceta, który sprowadził go z Niemiec od dziadka, który rzadko nim jeździł, a że dziadek kojfnął, to jego rodzinka sprzedała golfika jemu, a ja od niego.

Nie wiem co teraz zrobić, chyba go sprzedam tak jak jest teraz po kolizji. Chyba nie opłaci się go naprawić. To jest '86 r. i w sumie nie jest wiele wart, dostałem za niego 2000 od PZU, ale za tą kasę go nie wyremontuję....raczej.
A tak jak go sprzedam komuś kto zajmuje się sprzedażą części to może będzie jeszcze z niego pożytek :)

Obrazek Obrazek Obrazek



policjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt lut 21, 2006 13:36
Lokalizacja: Kolno

Post autor: policjusz » ndz mar 09, 2008 20:34

Miałem ten sam problem pojechałem do elektryka wymienił mi jakiś bezpiecznik czy przekaźnik taki spory tam gdzie są bezpieczniki i problem zniknął kosztowało mnie to 50 zł jak będę w Białymstoku to sie spytam co wymienił i napiszę , przed wymianą tego jakiegoś przekaźnika zrobiłem cały rozrusznik z automatem i bendiksem i okazało sie że to nie to
Ostatnio zmieniony ndz mar 09, 2008 20:39 przez policjusz, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn mar 10, 2008 01:23

boros, Cholera....szkoda auta. Kumpela miała podobną sytuację - jetta w dieselku, '86, i szkoda całkowita. Spzredała i kupiła coś madrzejszego. Możesz na części spróbować jeśłi Ci się chce bawić. Weźmiesz pewnie więcej niż za całość, tylko pewnie nieco dłużej to potrwa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 349 gości