Zmiana silnika Rp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Zmiana silnika Rp

Post autor: trepicjusz » ndz mar 09, 2008 18:35

Witam
pisałem ostatnio na tym forum o moim problemie z Mk II 1,8 Gt z 1989r i jego kopceniu i dużym spalaniem wiec po wyjęciu silnika rozkręceniu i wylaniu tego co było w zbiorniku o kazało sie że po zatankowaniu w nocy i przejechaniu dość sporego odcinka paliwo było zmieszane z rozpuszczalnikiem i niestety cały silnik zakończył żywot wraz z wtryskiwaczem , moje pytanie jest takie w moim golfiku był silnik 1,8 Gt Specjal z 1989 r z oznaczeniem RP zakupiłem również silnik Gt Specjal z oznaczeniem RP tylko z 1991 roku kupiłem wraz z nim sterownik i monowtrysk i jestem ciekaw czy nie będzie z tym żadnych problemów bo po niedzieli zaczynam przekładkę i tylko zastanawiam sie czy mój aparat zapłonowy będzie dobry ja miałem bosza a w tym co kupiłem też jest bosza tylko czy niema to jakiegoś znaczenia pozdrawiam wszystkich na forum i czekam na jakieś spostrzeżenia



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz mar 09, 2008 19:23

Silnik w 1.8 a w 1.8 GT jeżeli były RP takie same GT różnił się tylko wyposażeniem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » ndz mar 09, 2008 19:35

witam
wielkie dzięki kamień z serca mi spadł że problemu nie będzie


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 330 gości