Witam
pisałem ostatnio na tym forum o moim problemie z Mk II 1,8 Gt z 1989r i jego kopceniu i dużym spalaniem wiec po wyjęciu silnika rozkręceniu i wylaniu tego co było w zbiorniku o kazało sie że po zatankowaniu w nocy i przejechaniu dość sporego odcinka paliwo było zmieszane z rozpuszczalnikiem i niestety cały silnik zakończył żywot wraz z wtryskiwaczem , moje pytanie jest takie w moim golfiku był silnik 1,8 Gt Specjal z 1989 r z oznaczeniem RP zakupiłem również silnik Gt Specjal z oznaczeniem RP tylko z 1991 roku kupiłem wraz z nim sterownik i monowtrysk i jestem ciekaw czy nie będzie z tym żadnych problemów bo po niedzieli zaczynam przekładkę i tylko zastanawiam sie czy mój aparat zapłonowy będzie dobry ja miałem bosza a w tym co kupiłem też jest bosza tylko czy niema to jakiegoś znaczenia pozdrawiam wszystkich na forum i czekam na jakieś spostrzeżenia
Zmiana silnika Rp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
- Lokalizacja: Łomża
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Silnik w 1.8 a w 1.8 GT jeżeli były RP takie same GT różnił się tylko wyposażeniem
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
- Lokalizacja: Łomża
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 330 gości