Kopci przy odpalaniu rano

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PedrO_Lubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Kopci przy odpalaniu rano

Post autor: PedrO_Lubin » ndz mar 09, 2008 17:34

witam. chodzi oto ze moj mk3 przez jakis czas strasznie bral olej ok 1l na 1000km. bylem pewny ze to pierscienie i szykowalem kase na remont silnika. po jakims czasie rano przy odpaleniu auta golf odpalil i po chwili zgasl i juz wiecej nie zapalil.pojechalem do mechanika stwierdzil ze pompka paliwa siadla wiec ja wymienil ,ale przy okazji okazalo sie ze caly monowtrysk jest do wymiany bo niepodaje praktycznie paliwa(przez to siadla pompka) po wymianie monowtrysku okazalo sie ze moja zabcia przestala zrec olej.pojechalem do mechanika i pytam oco chodzi. powiedzial mi ze jak silnik nie dostawal paliwa to twozylo sie jakies podcisnienie i wyciagalo olej z silnika. teraz jak mono dziala normalnie to oleju nie powinien zrec.zrobilem ponad 1000 km i faktycznie nie zre ale dalej jak odpala sie na zimnym to kopci tak jak kiedys. oco chodzi?? :kac:
Ostatnio zmieniony pn mar 10, 2008 18:50 przez PedrO_Lubin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz mar 09, 2008 17:59

PedrO_Lubin pisze:to kopci tak jak kiedys.
to ze kopci nie znaczy ze to akurat olej !!



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz mar 09, 2008 19:06

PedrO_Lubin pisze:to kopci tak jak kiedys
plynu chlodniczego nie ubywa Ci???


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz mar 09, 2008 19:27

moze to kopcenie to zwykla para wodna


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » ndz mar 09, 2008 19:35

PedrO_Lubin, tu masz mój temat który tam kiedyś założyłem. Może w czymś tobie pomoże :bigok:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138750



Awatar użytkownika
PedrO_Lubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: PedrO_Lubin » pn mar 10, 2008 10:55

dzieki chlopaki za odpowiedzi. plynu wlasnie nie ubywa. moze musi sie przepalic ten caly syf:P



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn mar 10, 2008 11:54

to ze kopci przy odpalaniu, tzn pewnie puszcza dymek, to znajac zycie gumki zaworowe sa juz twarde i troszke oleju spali przy odpalaniu, ale sa to znikome ilosci rzedu 0.5 do 1litra MAX na 10 000km i nie ma sie co przejmowac, u mnie sie tak dzieje, jak postoi 2dni albo wiecej...

jak mialem katalizator to nie bylo tego dymku tylko ten charakterystyczny smrod, po wycieciu nie ma dopalenia spalin i dlatego wylatuje wszystko...



witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » pn mar 10, 2008 17:09

czyli uszczelniacze zaworów do wymiany i przez nie zasysał olej. Uszczelniacze są
bardzo tanie - gorzej z ceną wymiany. najlepiej je wymieniać przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pn mar 31, 2008 22:51

mi wlasnie tez kopci przy odpalaniu a uszczelniacze zaworow wymienialem niedawno jak i wszystkie uszczelki pod glowica kolektorem itd. Jest to nie tylko rano ale rowniez np jak go odpalam po 8 godzinach w pracy. Co to moze byc? Zakopci na bialo czuc spalinami i pozniej juz jest ok.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 169 gości