Bicie na dołach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arczik18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:36
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: arczik18 » ndz mar 09, 2008 11:04

Karlos87 pisze:Jeśli podczas ruszania,dodawania gazu, ujmowania nogi z gazu wyczowalne jest szrpniecie wtedy jest potwierdzenie ze to wina poduszek silnika
nie ma takich oznak w ogóle. tylko podczas najazdania na dol lub jaka nierówność, krawężnik itp.



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » ndz mar 09, 2008 15:14

arczik18 pisze: nie ma takich oznak w ogóle. tylko podczas najazdania na dol lub jaka nierówność, krawężnik itp.
Z przodu czy z tyłu Ci wali? Z tyłu to 99% tuleje tylnej belki.


Pozdrawiam Grzesiek.

Awatar użytkownika
vooltan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 18, 2007 23:21
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: vooltan » ndz mar 09, 2008 15:42

Zgadzam się z przedmówcą, też miałem podobne objawy, waliło mi na dołach i śpiących policjantach z tyłu. Pojechałem na warsztat no i okazało się że tuleje tylnej belki, oryginały koszt ok 200 zł sztuka więc nie tania ta impreza, ale za to przynajmniej nie wali już :bajer:


Są kobiety których nie kupisz. Za wszystkie inne zapłacisz kartą MasterCard!

Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz mar 09, 2008 16:06

Karlos87 pisze:Jeśli podczas ruszania,dodawania gazu, ujmowania nogi z gazu wyczowalne jest szrpniecie wtedy jest potwierdzenie ze to wina poduszek silnika
I tu bym sie niezgodził.
Moze to byc tylko jedna z przyczyn jak jest taki objaw.
Ja wlasnie mialem takie objawy i do wymiany byly tuleje przedniego zawieszenia (wahacz latał do przodu i tyłu przy hamowaniu i przyspieszaniu)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
rebel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn gru 03, 2007 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebel » ndz mar 09, 2008 16:52

Witaj, u mnie było dokładnie to samo. Okazało się że trzeba wymienić gumy na stablizatorze + łączniki. Koszt niewielki a problem z głowy.


Rebel

bartos01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt sty 04, 2008 11:45
Lokalizacja: Jarosławiec

Post autor: bartos01 » ndz mar 09, 2008 18:12

chodziło mi o kompa u diagnosty.



arczik18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:36
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: arczik18 » pn mar 10, 2008 12:49

scss pisze:
arczik18 pisze: nie ma takich oznak w ogóle. tylko podczas najazdania na dol lub jaka nierówność, krawężnik itp.
Z przodu czy z tyłu Ci wali? Z tyłu to 99% tuleje tylnej belki.

wali z przodu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 431 gości