Siłownik II przelotu w 1.3 MH. Do czego to w ogóle jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 09, 2008 00:53

MiSzOn pisze:Czy te siłowniki różnią się między sobą
kształt mają identyczny,ale inne oznaczenia numeryczne, czy oznacza to jakieś różnice w dzialaniu nie wiem.
podaję ci numery z tych co mam pod ręka
od GU mam numerki od zewnątrz 34 i 186, od wewnątrz numerek 1.4
od EZ od zewn. tylko jeden numerek 34, od wewnątrz 1.1
Ale przypuszczam że niema różnic w działaniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » ndz mar 09, 2008 00:58

Kupiłem na allegro jakieś gaźniki do rozbiórki, i tam ma być sprawny ten siłowniczek. Jak przyjdzie paczka to zamontuję i się okaże czy pasuje czy nie. Przypuszczam, że trzeba to potem jakoś wyregulować, ale to się będę martwił potem.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 09, 2008 01:03

MiSzOn pisze:że trzeba to potem jakoś wyregulować
nie, zmiana siłownika nie wymaga przeprowadzenia takiej regulacji, w zasadzie przepustnica drugiego przelotu ustawiona jest fabrycznie na zawsze, ale w razie czego w serwisówkch jest opisane jak to zrobić, napisz kiedyś jak będziesz potrzebował to podeślę ci skany.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » ndz mar 09, 2008 01:15

Aha, no to fajnie jeżeli nie trzeba nic regulować. Serwisówkę mam, ale do 2e2. Zresztą, najpierw muszę poczekać na paczkę, potem założę, a jak nie będzie działać to dalej się będę martwił. Mam nadzieję, że wreszcie dojdę końca z tym gaźnikiem, bo pomału tracę cierpliwość do niego. Pozdr.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn mar 10, 2008 00:25

Paweł Marek pisze:Ale przypuszczam że niema różnic w działaniu.
Podzielalam opinię Pawła.
Wiem tyle że do 2e3 był nieco iny siłownik pull down ( na 1 wejście) ale tez by myśle podszedł do 2e2. A siłownik 2 przelotu wygląda identycznie wiec myśle że bezie pasował.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości