Sciąga w prawo po wymianie przegubów.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Sciąga w prawo po wymianie przegubów.
Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Otóż strzelił mi prawy przegub. Kupiłem dwa nowe ale wymieniłem tylko prawy, z powodu braku czasu nie wymieniałem lewego. Po przejechaniu około 300 km wymieniłem także lewy.
Po wymianie chwilowo było ok. Później jeżeli jechałem popularnym "luzem" lub przy minimalnym wciśnięciu pedału gazu wszystko było ok ale już jeżeli mocniej depnę na gaz czuć na kierownicy ściąganie w prawo. Najgorzej jest jeżeli wcisnę gaz "do dechy". Wtedy trzeba mocno kierownicę trzymać ponieważ ciągnie samochód w prawo. Na początku podejrzewałem złe ciśnienie powietrza w kołach ale po wyrównaniu problem pozostaje taki sam.
Proszę o pomoc.
Otóż strzelił mi prawy przegub. Kupiłem dwa nowe ale wymieniłem tylko prawy, z powodu braku czasu nie wymieniałem lewego. Po przejechaniu około 300 km wymieniłem także lewy.
Po wymianie chwilowo było ok. Później jeżeli jechałem popularnym "luzem" lub przy minimalnym wciśnięciu pedału gazu wszystko było ok ale już jeżeli mocniej depnę na gaz czuć na kierownicy ściąganie w prawo. Najgorzej jest jeżeli wcisnę gaz "do dechy". Wtedy trzeba mocno kierownicę trzymać ponieważ ciągnie samochód w prawo. Na początku podejrzewałem złe ciśnienie powietrza w kołach ale po wyrównaniu problem pozostaje taki sam.
Proszę o pomoc.
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale "śruby mocujące goleń do zwrotnicy" to te co są przykręcone do amortyzatora tak?
Jeżeli tak to nie odkręcałem.
Napisze jak ja wymieniłem ten przegub:
Z pomocą kolegi wymieniliśmy go we dwóch. Odkręcałem dwie śruby: pierwsza to od przegubu czyli ta z czoła koła a druga to od sworznia. Całą zwrotnicę ściągnąłem ze sworznia i później wymieniłem przegub. Po wymianie nałożyłem w to samo miejsce na sworzeń i dokręciłem wszystko.
[ Dodano: 07 Mar 2008 18:18 ]
Wymieniałem oba bo nie byłem pewny tego drugiego z resztą wymiana łatwo poszła bo był już pęknięty i lada chwila by strzelił tak że obydwa jednocześnie nadawały się do wymiany.
Jeżeli tak to nie odkręcałem.
Napisze jak ja wymieniłem ten przegub:
Z pomocą kolegi wymieniliśmy go we dwóch. Odkręcałem dwie śruby: pierwsza to od przegubu czyli ta z czoła koła a druga to od sworznia. Całą zwrotnicę ściągnąłem ze sworznia i później wymieniłem przegub. Po wymianie nałożyłem w to samo miejsce na sworzeń i dokręciłem wszystko.
[ Dodano: 07 Mar 2008 18:18 ]
Wymieniałem oba bo nie byłem pewny tego drugiego z resztą wymiana łatwo poszła bo był już pęknięty i lada chwila by strzelił tak że obydwa jednocześnie nadawały się do wymiany.
-
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
- Lokalizacja: Dębica
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Nie zamieniałem. Jutro założę letnie gumy to sie zobaczy, sprawdzę też wszystkie śruby które odkręcałem i napisze tutaj co i jak.witek_vento1.8 pisze:Sprawdż jeszcze raz lewą stronę - mocowanie sworznia jeżeli jest dobrze skręcony
to będzie gdzieś luz raczej z lewej. A nie zamieniłeś kół stronami?.
[ Dodano: 08 Mar 2008 10:56 ]
Panowie dzięki wszystkim za pomoc. Problem rozwiązał się sam.
Przy zmianie kół z zimowych 15' na letnie alufelgi 14' 195x50 sprawdziłem wszystkie śruby i było ok dokręcone. Przejechałem się kawałek i po problemie.
Jeszcze raz wielkie dzięki za udzieloną pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości