1.8 AAM Szarpie na niskich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

1.8 AAM Szarpie na niskich obrotach

Post autor: wesdam » czw mar 06, 2008 12:56

Witam mam takowy problem. Samochod Golf 3 1.8 AAM LPG. Wymieniłem ostatnio pasek rozrządu, pasek klinowy, uszczelniacze zaworów oraz wrzuciłem wałek z abs-a. I teraz jak jadę to czuję że szarpie na niskich obrotach. Jak myslicie to to może być? Czy może to być spowodowane tym że jeszcze nie podłączyłem kompa z absa i jeżdżę na tym aam? Szarpie zarówno na gazie jak i na benzynie. Jeśli chodzi o przyspieszenie to ta wymiana wałka naprawdę go duzo ożywiła. Wkręca się super na obroty :grin:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw mar 06, 2008 13:05

tak to moze być przyczyna :bajer: zwłaszcza chodzi tu o mapy wtrysku jak wiadomo zapłon jest ściśle zintegrowany z czasem wtrysku
abs ma inne i i aam też inne wartości poprzez róznice skoku wałka
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2008 13:17 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » czw mar 06, 2008 13:38

ok to dzisiaj wymienie tego kompa i zobaczymy czy to pomoze. Mam nadzieje ze tak:). dziejo, a ty masz tez wymieniony wałek?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw mar 06, 2008 13:45

wesdam pisze:dziejo, a ty masz tez wymieniony wałek?
niestety :bigok: seryjka :bigok:

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 12:48 ]
wesdam pisze:ok to dzisiaj wymienie tego kompa i zobaczymy czy to pomoze
jak odpali to ??
nie załączaj żadnych odbiorników!!
nie dotykaj pedału gazu !!
ma chodzić na wolnych obrotach do momentu kiedy załączy się 2razy wentylator
potem zgaś i na nowo mozna juz bez tej procedury uruchomić silnik



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » czw mar 06, 2008 14:01

dziejo, dzieki za pomoc z kompem zrobie tak jak mowisz. A co do zmiany tego wałka to dorwałem go z kompem za 200 zł. Po wymianie od razu odczułem różnicę. Dużo lepsze przyspieszenie wreszcie czuć jak naciskasz gas że samochód chce iść, no i do 100km/h szybciej dochodzi bo wczesniej byla masakra:). Thanks leci do ciebie

[ Dodano: 06 Mar 2008 13:06 ]
dziejo, tak na marginesie to chyba mamy te same golfiki. Też mam 5 drzwi gl tylko z bajerów mam jeszcze klimę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 375 gości