Problem z obrotami gdy silnik ciepły..gaźnik 2e2 silnik 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Problem z obrotami gdy silnik ciepły..gaźnik 2e2 silnik 1.8

Post autor: Direct » śr mar 05, 2008 21:48

Witam....zaczyna mi brakować sił i zwracam się do was.....
Mam silnik 1.8 i gaźnik 2e2 + LPG
Problem polega na tym że gdy jade na LPG i silnik sie rozgrzeje to falują mi obroty biegu jałowego...i ma chęci zgasnąć albo ma za wysokie ( około 1100 )

Drugi problem polega na tym że w czasie jazdy gdy wrzuce luz i wezmę nogę z gazu to obroty jeszcze wzrosną o jakieś 200 , a potem dopiero całkiem opadną.
Czego to może być wina??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 05, 2008 21:54

jakie sa obroty jałowe na benie?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » śr mar 05, 2008 22:01

1500 :( i też strasznie szaleją :( raz są raz ich nie ma wogóle
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 22:04 przez Direct, łącznie zmieniany 1 raz.



Kolarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lut 21, 2005 15:32
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Kolarz » śr mar 05, 2008 22:03

czysciles przepustnice?


Kolarz

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » śr mar 05, 2008 22:07

Kolarz pisze:czysciles przepustnice?
NIe .. nie czyściłem..ale na dobrą wygląda.... ale wezmę to pod uwagę.
Z tego co wiem na 100%...to
Aktywator przepustnicy...działa
Siłownik pull-down sprawny ale chyba rozregulowany
Podciśnienia o.k.
membrana pompki przyśpieszacza o.k.
elektro-zawór na gażniku o.k.
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 22:12 przez Direct, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » śr mar 05, 2008 22:13

jedz na regulacje gazu -gazowni k jak podłaczy kompa to ci powie co moze byc-jesli ustai i na gazie bedzie ok -to wtedy szukaj na benie co jest nie tak -ale jezdzisz chyba na gazie....czasem pomaga wymiana czujnika z kruća wody ale nie pamietam ktory to

[ Dodano: 05 Mar 2008 21:16 ]
sprawdz czy nie masz lewego powietrza


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 05, 2008 23:33

kompa ? w gaźniku 2e2 ? :goof:
jeśli chcesz dokumentacje do diagnozy i regulacji gaźnika 2e2 to podeślij maila na PW :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw mar 06, 2008 17:11

Direct pisze:elektro-zawór na gażniku o.k.
siema
1 kwestia zawór temiczno czasowy (przy elektrozaworze). Mój np dostał oleju i niby sie
nagrzewał był dobry. Ale jesli on ma przedmuchy powietrza to siłownik 3 połozeniowy bedzie sie wysuwał i wsuwał naprzemian powodujac falowanie obrotów.
Duzo ma takze do gadania podstawa pod gaznikiem. Napewno z popekana obroty beda falowaly o jakies +-200 obr.
Zrób taki teścik - zatkaj oba wężyki idace do zaworu termiczno czasowego. Zobacz czy obroty beda dalej falowały.
Reasumując : zatkaj oba węzyki od zaworu term- czasowego( płaski walec z 2 wyjsciami na weżyki) , sprawdz podstawe (próba dezodorantowa ), ew mysle tutaj jeszcze o siłowniku przyspieszenia zapłonu - sprawdz wezyk ktory do niego przychodzi, i sam siłownik.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości