No i jak zwykle, napisaliscie duzo a czlowiek nie dostal odpowiedzi na swoje pytanie ....
Tobbog w Twoim aucie nie ma dynamicznej kontroli cisnienia oleju. Masz tylko jeden czujnik cisnienia oleju i umieszczony jest on w glowicy. Brzeczyka nie slychac bo zapewne nie masz obrotomierza u siebie w aucie. Tylko auta z obrotomierzem miały dynamiczną kontrolę cisnienia.
Czujnik jaki wezmiesz rozmiarem na klucz nie jest istotny. Wazne jest aby przy braku cisnienia dawal zwarcie. Kiedy cisnienie w ukladzie się pojawi powinien się rozwierać. Od Ciebie zalezy jaki czujnik kupisz (seryjnie rozwarcie następuje przy 0,8 bara na wolnych obrotach). W tej chwili wyglada to tak jak bys dal czujnik, który zamiast rozwierac - zwiera. Dlatego nie swieci Ci sie lampka po przekręceniu kluczyka stacyjki i zaczyna sie swiecic wtedy kiedy pojawi się cisnienie oleju.
Mrugająca kontrolka ciśnienia oleju.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik
Wina cała leżala w termostacie. Wymienilem termostat i wszystko OK.Jeszcze tylko spr.alternatora bo w czasie jazdy potrafi mi mrugnąć i wszystko by było OK. Pozdrawiam wszystkich którzy chcieli mi pomóc.A tak na marginesie 2 1.6 D z 86r który ma 2 nawolnych i 6 na obrotach ciśnienia oleju sprężanie 30 życzę każdemu.Takie auta też są sprawne i zadbane.Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich bardzo fajne forum.Dzięki.
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Panowie moje pytanie:
Czy możliwym jest że kontrolka oleju będzie mrugać jeżeli jest za duży poziom oleju ?
Może głupie pytanie ale sam już nie wiem. Miałem to samo kontrolka mrugała w czasie jazdy ale tylko w przypadku gdy obroty spadały poniżej 2000 i tylko na rozgrzanym silniku. Sprawdziłem stan oleju było ok ale postanowiłem dolać troszeczkę. Później długo było ok ale po jakimś czasie znów to samo, kontrolka zaczyna mrugać. Okazało sie, że poziom oleju jest troszeczkę ponad max, tylko ja sam nie wiem jak to się stało bo jak dolewałem to nie było maxa. Sprawdziłem stan płynu w układzie chłodzącym - bez zmian no może troszeczkę mnie ale to nie zauważalne i prawdopodobnie spowodowane nie wiem może wyparowaniem albo jakimś minimalnym wyciekiem ale na pewno nie przedostał się do oleju.
Kiedyś (jakiś rok temu) miałem problem z brzęczkiem okazało się, że nawalił czujnik oleju. Po wymianie ok, teraz znów to.
Proszę o pomoc.
Moje autko: VW GOLF II 1,8 GT na gazie
Czy możliwym jest że kontrolka oleju będzie mrugać jeżeli jest za duży poziom oleju ?
Może głupie pytanie ale sam już nie wiem. Miałem to samo kontrolka mrugała w czasie jazdy ale tylko w przypadku gdy obroty spadały poniżej 2000 i tylko na rozgrzanym silniku. Sprawdziłem stan oleju było ok ale postanowiłem dolać troszeczkę. Później długo było ok ale po jakimś czasie znów to samo, kontrolka zaczyna mrugać. Okazało sie, że poziom oleju jest troszeczkę ponad max, tylko ja sam nie wiem jak to się stało bo jak dolewałem to nie było maxa. Sprawdziłem stan płynu w układzie chłodzącym - bez zmian no może troszeczkę mnie ale to nie zauważalne i prawdopodobnie spowodowane nie wiem może wyparowaniem albo jakimś minimalnym wyciekiem ale na pewno nie przedostał się do oleju.
Kiedyś (jakiś rok temu) miałem problem z brzęczkiem okazało się, że nawalił czujnik oleju. Po wymianie ok, teraz znów to.
Proszę o pomoc.
Moje autko: VW GOLF II 1,8 GT na gazie
czujnik
Okazał się czujnik byl mokry trochę przepuszczał oleju.Tylko dalej nie wiem że sa czujniki minusowe i plusowe elektryk zmierzy ten stary i w sklepie badał bo sprzedawca sam nie wiedzial co to oznacza proszę o wyjaśnienie.Czujniki nie posiadają żadnych oznaczeń.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 409 gości