[MK3] Odkręcenie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
elCiapek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 13:47
Lokalizacja: Słupsk/Szczecin/Warszawa
Kontakt:

[MK3] Odkręcenie kierownicy

Post autor: elCiapek » pt wrz 09, 2005 21:26

Chciałbym wymienić kierownice w golfie III z 2 ramiennej na 4 ramienna. Jak sie do tego zabrać? Probowałem coś pokombiować z demontażem starej kierownicy, ale niczego nie zdziałałem. Jak się ją odkręca? Czy 4 ramienna (ta z poducha) bedzie w ogole pasowała?
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 12:41 przez elCiapek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pt wrz 09, 2005 22:00

Jak masz poduchy to odepnij akumulator przed zdjeciem kierownicy
Sam demontaz jest prosty powoli i cierpliwie.
Ja to robiłem jak dawałem kierownice do obszycia i nie potrzebowałem zadnej pomocy
dasz rade !



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt wrz 09, 2005 22:03

Obudowa klaksonu/poduchy jest na wczepy do kierownicy.Szarpniesz z czuciem to zejdzie :hmm:



kodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

kierownica

Post autor: kodek » pt wrz 09, 2005 23:23

Łapiesz za obudowę klaksonu, szrpnij i wyskoczy. Zobaczysz śrubę i kluczem nasadowym ją odkręcisz i kierownica zejdzie. Jeżeli masz poduchę to delikatnie ją wyjmij i odkręc śrubę.


kodek

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » sob wrz 10, 2005 09:24

Klucz to kierownicy to chyba 24 nasadowy :grin: Albo 22... :jezor:



Awatar użytkownika
elCiapek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 13:47
Lokalizacja: Słupsk/Szczecin/Warszawa
Kontakt:

Post autor: elCiapek » sob wrz 10, 2005 09:29

Obudowe klaksonu zdjąłem, ale żadnej śruby pod spodem nie ma. Jest blaszka od klaksonu przyczepiona to plastiku, a ten z kolei przymocowany jest do kierownicy. Probowałem to odginać (ten plastik), ale się nie udało mimmo, że mocno sie wyginało. Jest z pewnością jakaś metoda do jego zdjęcia, ale póki co to ja jej nie znalazłem a nie chciałbm czegoś połamać.
Jeśli ktoś wie jak to ściągnąć to czekam na info.


każde auto może Ci służyć do końca życia,
... wystarczy bardzo szybko jechać

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob wrz 10, 2005 12:02

tak wyglada kierownica na 4 ramiona przed odkreceniem
klucz do odkrecenia 24
pomieszalem kolejnosc zdjec ogladac od dolu :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

kodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: kodek » pt sie 25, 2006 21:59

Na oztatnim zdjęciu widać śrubę


kodek

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pt sie 25, 2006 22:02

kodek pisze:Na oztatnim zdjęciu widać śrubę
a czemu ma jej nie byc ale z tym postem to prawie rok do tyłu jestes :)


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 485 gości