Jakie sprężyny do Bory Variant
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie sprężyny do Bory Variant
Witam
Posiadam VW Bore 1.9 TDI Kombi i mam założone żółte sprężyny (obniżające czy coś).
Niestety zawieszenie jak dla mnie jest zbyt niskie, więc chcę kupić normalne sprężyny.
Bardzo proszę o podanie szczegółowych danych dotyczących takich sprężyn.
Czy sprężyny od golfa 4 tdi kombi są takie same?
No i czy jest różnica między sprężynami do diesla i do benzyny?
A może ktoś z forumowiczów ma na zbyciu sprężynki do takiego autka, albo zna dobry sklepik gdzie można kupić w dobrej cenie?
Pozdrawiam
Posiadam VW Bore 1.9 TDI Kombi i mam założone żółte sprężyny (obniżające czy coś).
Niestety zawieszenie jak dla mnie jest zbyt niskie, więc chcę kupić normalne sprężyny.
Bardzo proszę o podanie szczegółowych danych dotyczących takich sprężyn.
Czy sprężyny od golfa 4 tdi kombi są takie same?
No i czy jest różnica między sprężynami do diesla i do benzyny?
A może ktoś z forumowiczów ma na zbyciu sprężynki do takiego autka, albo zna dobry sklepik gdzie można kupić w dobrej cenie?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 10:15 przez luktrz3, łącznie zmieniany 1 raz.
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Sprężyna zawieszenia
LESJOFORS 4095026 Cena brutto: 135,91 zł
nazwa: Sprężyna, przednia oś LF sprężyna zawieszenia P VW Passat,BORA
1,6TD/1,9TD/1,8 92-9/96 (także kombi)
producent: LESJOFORS
Strona zabudowy: oś przednia Grubość [mm]: 12,5 Średnica zewnętrzna [mm]: 141Wysokość [mm]: 370
Sprężyna zawieszenia
LESJOFORS 4295043 Cena brutto: 140,42 zł Sprężyna, tylna oś
Sprężyna zawieszenia T VOLKSWAGEN Golf kombi/BORA
1,4/1,6/1,8/1,9TDI 12/98-
producent: LESJOFORS oś tylna
tanie i dobre wzmacniane K+F 950 678 TYŁ
JAMEX J415038 82.00zł przednia J415034 80zł J615034 tył 70zł
Jeżeli chodzi o tył to nie ma różnicy czu to benzyna czy diesel lecz jest różnica z przodu bo diesel jest ciężejszy
LESJOFORS 4095026 Cena brutto: 135,91 zł
nazwa: Sprężyna, przednia oś LF sprężyna zawieszenia P VW Passat,BORA
1,6TD/1,9TD/1,8 92-9/96 (także kombi)
producent: LESJOFORS
Strona zabudowy: oś przednia Grubość [mm]: 12,5 Średnica zewnętrzna [mm]: 141Wysokość [mm]: 370
Sprężyna zawieszenia
LESJOFORS 4295043 Cena brutto: 140,42 zł Sprężyna, tylna oś
Sprężyna zawieszenia T VOLKSWAGEN Golf kombi/BORA
1,4/1,6/1,8/1,9TDI 12/98-
producent: LESJOFORS oś tylna
tanie i dobre wzmacniane K+F 950 678 TYŁ
JAMEX J415038 82.00zł przednia J415034 80zł J615034 tył 70zł
Jeżeli chodzi o tył to nie ma różnicy czu to benzyna czy diesel lecz jest różnica z przodu bo diesel jest ciężejszy
Ostatnio zmieniony ndz cze 24, 2007 11:59 przez pszczyna, łącznie zmieniany 2 razy.
OK, jedna sprawa, bo znalazłem u siebie w mieście sklep co mają te sprężyny JAMEX i co do przodu nie ma problemu, ale koleś co tam sprzedaje nie ma rozróżnienia czy to do sedana czy kombiaka, a ja się obawiam, że kupię do kombi sprężyny trochę za miękkie i będzie lipa - może się mylę, bo ten JAMEX to dobra cena nawet.
"pszczyna" te które mi podajesz z JAMEXA to by były do kombi?
A orientuje się ktoś jak to jest z tym kodem kropkowym na sprężynach w VW no i jakie kolory idą do Bory kombi bo mam gościa co ma z demontaży tylko nie wie jakie oryginalne kolory.
"pszczyna" te które mi podajesz z JAMEXA to by były do kombi?
A orientuje się ktoś jak to jest z tym kodem kropkowym na sprężynach w VW no i jakie kolory idą do Bory kombi bo mam gościa co ma z demontaży tylko nie wie jakie oryginalne kolory.
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 13:36 przez luktrz3, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam po dlugiej nieobecnosci.
Sprezyny juz wymienione, na przod kupilem GH springs, a na tyl JAMEX J615034.
Konkluzje po wymianie:
Generalnie auto sie fajnie podnioslo i zawieszenie jest teraz mieksze i oto mi chodzilo bo wczesniej to byla jazda twarda jak na starej krowie.
Przod OK zadnego ale, tyl JAMEX'a - typ podalem wyzej NIESTETY NIE DO KOMBI!!!, autko wyglada teraz jak bym wiozl 2 worki ziemniakow w bagazniku.
Tak ze jeszcze raz mnie czeka wymiana sprezynek na tyle bo ta nie bedzie, wrazenie wzrokowe jest nie fajne i cos z tym napewno zrobie.
Tymczasem dziekuje za porady i pozdrawiam.
Sprezyny juz wymienione, na przod kupilem GH springs, a na tyl JAMEX J615034.
Konkluzje po wymianie:
Generalnie auto sie fajnie podnioslo i zawieszenie jest teraz mieksze i oto mi chodzilo bo wczesniej to byla jazda twarda jak na starej krowie.
Przod OK zadnego ale, tyl JAMEX'a - typ podalem wyzej NIESTETY NIE DO KOMBI!!!, autko wyglada teraz jak bym wiozl 2 worki ziemniakow w bagazniku.
Tak ze jeszcze raz mnie czeka wymiana sprezynek na tyle bo ta nie bedzie, wrazenie wzrokowe jest nie fajne i cos z tym napewno zrobie.
Tymczasem dziekuje za porady i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 16:13 przez luktrz3, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 522 gości