Buczy przy ok 2.8k obrotow w 1.4 16V AXP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Buczy przy ok 2.8k obrotow w 1.4 16V AXP
Witam wszystkich
Ja w swoim AHW z gazem na linkę też borykałem się z problemem drgań i hałasu wydobywającego się gdzieś zza kierownicy, niby to z dołu, niby z drzwi w zakresie 2500-3000obr/min. Ciężko było to namierzyć, rozkręcałem drzwi, zaizolowałem i przykleiłem wszystkie kostki, zwoje kabli od głośników itp.
Problem pozostał. Zabrałem się za demontaż tapicerki tuż pod kolumną kierowniczą i znalazłem luźny przekaźnik który i tak nie okazał się być winowajcą.
W końcu zupełnie przypadkiem u mechanika zauważyłem, że linka gazu wychodzi z wnętrza do komory silnika tuż nad mechanizmem serwo i opiera się o niego.
Przypuszczenie zostało potwierdzone podczas powrotu do domu. Dało się zauważyć, że hałas drgań zmniejszał się kiedy przyciskałem pedał gazu - konkretnie kiedy powstawało naprężenie linki.
Polecam ją unieruchomić bądź zaizolować.
Pozdrawiam
Bezawaryjnej jazdy
Ja w swoim AHW z gazem na linkę też borykałem się z problemem drgań i hałasu wydobywającego się gdzieś zza kierownicy, niby to z dołu, niby z drzwi w zakresie 2500-3000obr/min. Ciężko było to namierzyć, rozkręcałem drzwi, zaizolowałem i przykleiłem wszystkie kostki, zwoje kabli od głośników itp.
Problem pozostał. Zabrałem się za demontaż tapicerki tuż pod kolumną kierowniczą i znalazłem luźny przekaźnik który i tak nie okazał się być winowajcą.
W końcu zupełnie przypadkiem u mechanika zauważyłem, że linka gazu wychodzi z wnętrza do komory silnika tuż nad mechanizmem serwo i opiera się o niego.
Przypuszczenie zostało potwierdzone podczas powrotu do domu. Dało się zauważyć, że hałas drgań zmniejszał się kiedy przyciskałem pedał gazu - konkretnie kiedy powstawało naprężenie linki.
Polecam ją unieruchomić bądź zaizolować.
Pozdrawiam
Bezawaryjnej jazdy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 268 gości