Wielki problem z cewką...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Wielki problem z cewką...

Post autor: filip2 » pn mar 03, 2008 13:56

Witam szanownych forumowiczów...Panowie(Panie) .... mam wielki problem ze znalezieniem takiej samej cewki do mojej golfiny, numer oryginału "171 905 115 C". Nigdzie nie jestem w stanie znaleźć dokładnie takiego numeru części...Błagam pomóżcie bo zwariować można :grrr:
Mój golfik to 1.6 EZ. Pomóżcie biedakowi bo się strasznie męczy...I jest smutny.
Poniżej zdjęcia...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



fisz18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 25, 2008 13:44
Lokalizacja: wloclawek

Post autor: fisz18 » pn mar 03, 2008 14:04

a prubowales zobie zamotowac inna np od malucha jaki sam amperaz 12v moze bedzie chodzic tzreba wszystkiebo poprubowac :) pujde do garazu jak znajde taka a myslie ze chyba poina byc to bym ci wyslal dam ci zac nie dlugo



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » pn mar 03, 2008 14:11

Poprostu boje się żeby coś się nie spier... jak założę złą cewkę, znalazłem cewki o takim samym numerze, ale bez końcówki "C", albo z inną końcówką. Problem w tym że nigdzie nie ma parametrów jakie mają te cewki... Gdybym znał parametry oryginału to nie miał bym problemu...Chyba że nie ma to znaczenia????? Naprawdę niewiem....



fisz18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 25, 2008 13:44
Lokalizacja: wloclawek

Post autor: fisz18 » pn mar 03, 2008 14:15

nic ci sie nie stanie zaluz na 12v inna moze byc tylko ten sam amperaz zaluz jaka bedziesz mial pod reką to co ze nie ma oznaczenia c czy cos moze ci napisza ina opinie ale ja bym zalozyl nawet od malucha i by chodzilo

[ Dodano: 03 Mar 2008 13:16 ]
jec na zlom wykrec kakas cewke z mk2 i bedziesz jezidzic napewno:) czy do slepu



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 03, 2008 14:45

Etka takiej cewki nie widzi. Do EZ podaje 171 905 115 bez literek. Masz zapłon stykowy czy bezstykowy? POszukaj na szrotach, za cewkę dużych pieniędzy nie zapłaćisz.



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » pn mar 03, 2008 14:53

Mam klasyczny zapłon...bez modułu, poprostu przerywacz:)



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn mar 03, 2008 15:58

Witam :D
Koelgo to w takim razie wymień na inna. Etka podaje nasępujący numer dla silnika EZ:
211905115D.
Kupowałem 3 miesiące temu także cewke do RF-ki a to siostra twojego silnika.
Numer miałem ten sam co napisałem wyżej. WIęc myśle że nie powinno być tutaj komplikacji. Mieli na miejscu. :D

Aha parametry cewki dla silnika EZ :

Rezystancja uzwojenia pierwotnego

- do VII 1984 1,7...2,1 ohm

- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm

Mierzysz na zewnętrznych stykach.
Ja np. maiłem w starej 1,9 ohm czyli w normie , ale włącz zapłon
(tylko zapłon).
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 16:03 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 3 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » wt mar 04, 2008 16:28

czy napewno bedzie wszystko ok?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt mar 04, 2008 16:50

filip2, sprawy się mają tak 211 905 115D ta cewka to do silnika ez ale
Nr silnika: 4074 do roku prod.: 1991.07 i Nr silnika: 9523 do roku prod.: 1988.07
oraz 2 rodzaj 171 905 115A silnika: 4074 i do numeru podwozia: 19..E..855 000



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt mar 04, 2008 21:57

powiem tak
cewki od poloneza sa bardzo dobre i tanie i pasuja do mercedesów i innych aut kosztują 100zł a nie 500 a auta jezdza elegancko


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » śr mar 05, 2008 00:45

OK...ja też bardzo chętenie zamontuje jakąś alternatywną cewkę.... tylko żeby mi ktoś doradził jaką :)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr mar 05, 2008 09:11

Podaj rocznik autka.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: filip2 » śr mar 05, 2008 14:04

rocznik autka to podobno '89 :)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr mar 05, 2008 14:15

Mi etos pokazał że 191 905 115 A
Czyli taka sama jak w silnikach KR,PL,GU,PN,RH,RF


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 210 gości