drążek ma luz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

drążek ma luz

Post autor: arab_den » pn mar 03, 2008 08:59

Witam Panie i Panów
Z okazji zbliżających się badań technicznych pojechałem na oględziny samochodu co by nie odjechać z kwitkiem od diagnosty i dowiedziałem się że prawy drązek w układzie kierowniczym ma luz przy maglownicy, i wzwiazku z tym mam pytanko czy trzeba cały drążek wymieniać czy można samą koncówke tak jak drugi koniec drążka (niewiem co mam kupić), i czy dużo jest patroszenia samochodu przy takiej operacji ?


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn mar 03, 2008 09:18

drazek kierowniczy sklada sie tylko z dwoch wymiennych czesci. Jezeli Twoj drazek ma luz tylko na koncu przy maglownicy a druga strona, czyli ta wkrecana w zwrotnice jest dobra,
to mozesz kupic tylko drazek, bez koncowki, i wkrecic stara. Trzeba sie tylko zastanowic, poniewaz po wymianie drazka, bedziesz musial ustawic zbierznosc, wiec moze warto wymienic oba kompletne drazki, ustawic zbierznosc i miec problem z ukladem kierowniczym z glowy na dluzszy czas. Zawsze moze byc tak, ze jak wymienisz tylko jeden drazek, ustawisz zbierznosc, to zaraz poleci kolejny drazek :bajer:
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 09:18 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.



arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » pn mar 03, 2008 09:27

to tak jak myślałem bo nigdzie nie znalazłem hasła "koncówka drążka przy maglownicy" Wielkie dzięki Mis


Oo===w===oO

bocznik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:52
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: bocznik » pn mar 03, 2008 14:12

mam ten sam problem dzis sie zabieram za próbe rozdziewiczenia tego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678
podobno da sie bez wyciągania przekładni kierowniczej.

:)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 03, 2008 14:24

bocznik pisze:podobno da sie bez wyciągania przekładni kierowniczej.
Da się ale zdecydowanie łatwiej prawą. Do lewej jest trochę trudniejszy dostęp, zwłaszcza z automatyczną skrzynią biegów, gdzie praktycznie nie ma dostepu. Jeśli masz jesdą do wymiany wymieniałbym bez wyciągania. Jeśli obydwie chcesz wymienić może się okazać że łatiwej i szybciej cały magiel wyciągnąc. Da sie go wywalić bez większych walk po zdęciu prawego koła, wychodzi w prawą stronę. Trochę trzeba ją przekręcić.



bocznik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:52
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: bocznik » pn mar 03, 2008 14:46

O!
i o taką właśnie odpowiedż zachęcającą mnie do walki chodziło
:)
dzis zaczynam walkę

[ Dodano: 04 Mar 2008 21:47 ]
no i ja mam ładnie wymienione oba drążki
roboty z wymianą prawej(wybitej) i lewej strony było około2,5 godziny plus pół godziny na geometrie/zbieżność
szczerze mówiąc nie było wiele babrania się z tym poszło gładko :)
przypomne ze ja to w borze robilem wiec w golfie 2 powinno być jeszcze łatwiej

jakiś opis jest w moim temacie:wymiana drążka

pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości