czy to przeguby?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

czy to przeguby?

Post autor: piter13 » ndz mar 02, 2008 11:35

witam , jakie sa objawy zuzytego przegubu wew? bo chcem sie upewnic zanim wywale kase a mianowicei cos mi puka w okolicy skrzyni przy niskich predkosciach, czuje drgania na lewarku i stukniecie przy zmianie biegu, czy dobra diagnoza ?, na skreconych kolach nie klekocza czyli zew odpadaja chyba



Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Post autor: ozik » ndz mar 02, 2008 11:51

u mnie cos wali/strzela cos kolo skrzyni jak jade czym szybciej jade tym szybciej wali i to tylko jak silnik ciagnie na luzie czy przy hamowaniu biegiem nic, ty masz troszke innaczej ale u mnie podobno to przegub


brak podpisu

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » ndz mar 02, 2008 12:17

to jak był by to przegub to na luzie tez by strzelał?



Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Post autor: ozik » ndz mar 02, 2008 12:42

no wlasnie na luzie to raczej nie przegub


brak podpisu

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz mar 02, 2008 12:47

piter13 pisze:to jak był by to przegub to na luzie tez by strzelał
przegub wewnetrzny objawia sie takim chrobotaniem slychac to przy jezdzie na wprost tak miedzy 50-80 km/h pozniej zaczyna cichnac , odglos dochdzi wlasnie z okolic skrzyni bniegow mialem to w mk2 ciezko to zlokalizowac i wiekszosc mechanikow to pomija oskarzajac przy tym skrzynie biegow ze do wymiany , przynajmnie u mnie tak powiedizeli ,
piter13 pisze:drgania na lewarku i stukniecie przy zmianie biegu,
hmm u mnie aki objaw nie wystepowal no chyba ze masz jz niezle padniety ten przegob, sukniecie przy zmianie biegow dziwne a masz wogule olej w skrzyni ? moze to skrzynia ? bo te drgania lewarka tez podejrzana sprwa i raczej nie idzie mi to w parze z przegubem wewnetrznym ale moge sie mylic


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz mar 02, 2008 12:47

wejdz pod auto chwyc za 2 konce przegubu i na wszystkie strony mocno ruszaj.zwlaszcza gora dol jeden koniec.i bedziesz wiedzial czy ma luz.i na skrecanie



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz mar 02, 2008 12:50

a na luzie u mnie tez nie bylo tego slychac dzwiek wydobywal sie wtedy kiedy dotykalem pedalu gazu, wystarczy ze poscilem noge z gazu a samochod poporstu toczyl sie dzwiek ustawal tez wlasnie objaw jak by skrzynia bo jak naped byl walilo a bez napedu nie a mimo to to byl przegob wewnetrzny


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
barek321
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 23, 2007 17:21
Lokalizacja: pieniężno
Kontakt:

Post autor: barek321 » ndz mar 02, 2008 12:57

Witam!!
Możecie mi powiedziec czy w moim samochodzie tez padl przegob czy to moze skrzynia biegow. Problem: stukanie na beigu wstecznym.


[url=http://img142.imageshack.us/my.php?image=new1wj9vr2.gif][img]http://img142.imageshack.us/img142/4662/new1wj9vr2.gif[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img142/new1wj9vr2.gif/1/][img]http://img142.imageshack.us/img142/new1wj9vr2.gif/1/w400.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz mar 02, 2008 12:57

jak ja mialem wewn. w mk2 wywalony to bylo takie walenie jak by wal w tylno napedowce mial pol metra luzu.a jak zwiekszalem predkosc to malalo o dziwo.a kazda zmiana biegu to bylo takie mocne uderzenie



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » ndz mar 02, 2008 14:29

falla_x pisze:przegub wewnetrzny objawia sie takim chrobotaniem slychac to przy jezdzie na wprost tak miedzy 50-80 km/h pozniej zaczyna cichnac , odglos dochdzi wlasnie z okolic skrzyni bniegow mialem to w mk2 ciezko to zlokalizowac
no własnie w tych predkosciach słychac najbardziej , ruszałem połoska to ma troche luz , a przy zmianie biegów jak łagodnie zmieniam to ok nie zawsze puknie



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob maja 17, 2008 02:24

to i moze ktos mi doradzi, mam podobny roblem i obstawiam przegub wew. ae nie jestem pewien, jak ruszam z 1 biegu to raz na jakis czas puknie az na kierownicy czuc, zmieniam na 2 puknie rzadziej i słabiej, na 3 prawie tego nie ma na 4 i 5 nie wyczuwam.najgorzej jest na wsteczym bo całym autem buja jakby poduszki były rozjeb...... ale wszystkie były niedawno wymieniane.dodam ze jak sobie spokojnie jadne np na 3 biegu i dodaje gazu to ze 2-3 razy puknie i jak trzymam na 1 pedkosci to cisza jak odpuszcze to znow ze 2-3 razy puka.... to przegub?? czy moze cos innego????
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 02:25 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości