Gdy jest na dworze wilgosc, albo przejade pare razy przez wode to kierownica zaczyna chodzic lekko. Gdy sa cieple dni to czuc ze chodzi z oporem. Wchodzilem pod auto i widze ze na maglownicy na drazkach ktore ida do kol sa popekane gumy i sie zsuneły, pod gumami zgromadzilo sie troche brudu, piasku i smaru.
Musze wymienic maglownice/drazki, czy moge przeczyscic i zalozyc nowe szczelne gumy?
Maglownica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
NApewno musisz wymontować maglownicę rozebrać ile się da i dokładnie przeczyścić. Na upartego rozbierzesz ją zupełnie ale musisz wybić wałek atakujący od maglownicy razem z łożyskiem. Oba te elementy stanowią integralną część. Wewnątrzna bierznia łożyska jest wytoczona na wałku. nie ma konieczności roznbierać jej zupełnie ale będzie więcej pracy i potrzeba będzie benzyny do wypłukania pozostałości smaru z wnętrza maglownicy.Brzechu pisze:Musze wymienic maglownice/drazki, czy moge przeczyscic i zalozyc nowe szczelne gumy?
Czy maglownica jest do wymiany trudno stwierdzić. Najpierw ją bym oczyścił i spróbował. Może uda się bez wymiany. Ja miałem maglownicę w kiepskim stanie. Zalana cała wodą z rdzą. Nie było to jednak powodem wymiany. Musiałem ją wymienić po roku, bo niestety łożysko się zorpadło i wałek nie miał podparcia.
Mi ostatnio przy skręcaniu w lewo kierownicą wyskoczyło takie coś z gumką wydaje mi sie że to od maglownicy coś wyskoczyło, kręce kierownicą i kręci się tam że tak powiem przy silniku... Zadzwoniłem po ojca przyjechał i coś tam robił robił i nagle dało się skręcić w jedną strone, jak mówił to ze wkręcaj to kręciłem i jakoś takoś się udało zepchać na bok...
Ile kosztuje nowa maglownica? a ile taka ze szrotu ?
ile bierze mechanik za wymiane?
A może odnowić stare części??
Żeby wymienić maglownice, trzeba drążki wybijać? czyli odkręcać koła, będąc jednocześnie na jakimś tunelu??
[ Dodano: 04 Mar 2008 10:14 ]
Mi ostatnio przy skręcaniu w lewo kierownicą wyskoczyło takie coś z gumką wydaje mi sie że to od maglownicy coś wyskoczyło, kręce kierownicą i kręci się tam że tak powiem przy silniku... Zadzwoniłem po ojca przyjechał i coś tam robił robił i nagle dało się skręcić w jedną strone, jak mówił to ze wkręcaj to kręciłem i jakoś takoś się udało zepchać na bok...
Auto bez wspomagania i takich innych bajerów.
Ile kosztuje nowa maglownica? a ile taka ze szrotu ?
ile bierze mechanik za wymiane?
A może odnowić stare części??
Żeby wymienić maglownice, trzeba drążki wybijać? czyli odkręcać koła, będąc jednocześnie na jakimś tunelu??
Ile kosztuje nowa maglownica? a ile taka ze szrotu ?
ile bierze mechanik za wymiane?
A może odnowić stare części??
Żeby wymienić maglownice, trzeba drążki wybijać? czyli odkręcać koła, będąc jednocześnie na jakimś tunelu??
[ Dodano: 04 Mar 2008 10:14 ]
Mi ostatnio przy skręcaniu w lewo kierownicą wyskoczyło takie coś z gumką wydaje mi sie że to od maglownicy coś wyskoczyło, kręce kierownicą i kręci się tam że tak powiem przy silniku... Zadzwoniłem po ojca przyjechał i coś tam robił robił i nagle dało się skręcić w jedną strone, jak mówił to ze wkręcaj to kręciłem i jakoś takoś się udało zepchać na bok...
Auto bez wspomagania i takich innych bajerów.
Ile kosztuje nowa maglownica? a ile taka ze szrotu ?
ile bierze mechanik za wymiane?
A może odnowić stare części??
Żeby wymienić maglownice, trzeba drążki wybijać? czyli odkręcać koła, będąc jednocześnie na jakimś tunelu??
[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]
Twój opis jest tak n ieprecyzyjny że nie wiem o co chodzi. Moze opisz to dokładniej.STO pisze:Mi ostatnio przy skręcaniu w lewo kierownicą wyskoczyło takie coś z gumką wydaje mi sie że to od maglownicy coś wyskoczyło, kręce kierownicą i kręci się tam że tak powiem przy silniku... Zadzwoniłem po ojca przyjechał i coś tam robił robił i nagle dało się skręcić w jedną strone, jak mówił to ze wkręcaj to kręciłem i jakoś takoś się udało zepchać na bok...
Od 170 na allegro, nie zawsze są ale pojawiają się, produkowane przez Hans Price. Około 250 w sklepie.STO pisze:Ile kosztuje nowa maglownica?
100-150 zet. Zależnie od szrotu.STO pisze:a ile taka ze szrotu ?
Używka na allegro kosztuje zazwyczaj w granicach 70-120 ale czasem można wyrwać nawet za 20 zet. Ja ostatnio kupowałem za 60 z przesyłką.
Trzeba zdemontować końcówki kierownicze od zwrotnic, odkręcić krzyżak od kolumny kierowniczej, odkręcić maglownicę od sanek- przykręcona na 4 śruby rozmiaru 8. zdjąć koło z prawej sreony i wyciągnąć w tamtą stronę magiel.STO pisze: Żeby wymienić maglownice, trzeba drążki wybijać? czyli odkręcać koła, będąc jednocześnie na jakimś tunelu??
Aby to zrobić trzeba miec kanał. Inaczej nie ma podejścia.
Ostatnio zmieniony wt mar 04, 2008 11:42 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
Ocen czy masz u siebie luz na maglownicy poprzeczny i w pionie, jak masz to lepiej kup inna, a nie baw sie w czysczenia i smarowaniai. Bedzies zmial spokoj. Chyba ze jest OK to mozesz pobawic sie w nasmarowanie i czyszczenie i zalozenie nowych oslon gumowych.
Mozesz tez zalozyc uzywana oryginalna (bardziej polecalbym) ale pod warunkiem ze kupisz z pewnego zródla, najlepiej sprowadzona z zachodu (pewnosc ze nie bedzie wytluczona).
Koszt uzywki z drazkami od 100 zl. Sprawdz czy nie ma luzów pionowychi i pozimych (listwa z nacietymi zabkami) ruszajac w gora-dol i lewo-prawo). Sprawdz czy lekko chodzi bez zatarc.
A bawic sie metoda prob i bledow to juz bedzie nalezalo do Ciebie, ale potem sam stwierdzisz ze nie wrto sie bawic jak uda Ci sie odkrecic srubke mocujaca lape maglownicy od strony krzyzaka przy scianie grodziowej (lubi czesto gnic ze trzeba nabijac nasadke 12) Jest roche zabawy z wyjeciem maglownicy w Golfie.
Pozdrwiam
Ocen czy masz u siebie luz na maglownicy poprzeczny i w pionie, jak masz to lepiej kup inna, a nie baw sie w czysczenia i smarowaniai. Bedzies zmial spokoj. Chyba ze jest OK to mozesz pobawic sie w nasmarowanie i czyszczenie i zalozenie nowych oslon gumowych.
Mozesz tez zalozyc uzywana oryginalna (bardziej polecalbym) ale pod warunkiem ze kupisz z pewnego zródla, najlepiej sprowadzona z zachodu (pewnosc ze nie bedzie wytluczona).
Koszt uzywki z drazkami od 100 zl. Sprawdz czy nie ma luzów pionowychi i pozimych (listwa z nacietymi zabkami) ruszajac w gora-dol i lewo-prawo). Sprawdz czy lekko chodzi bez zatarc.
A bawic sie metoda prob i bledow to juz bedzie nalezalo do Ciebie, ale potem sam stwierdzisz ze nie wrto sie bawic jak uda Ci sie odkrecic srubke mocujaca lape maglownicy od strony krzyzaka przy scianie grodziowej (lubi czesto gnic ze trzeba nabijac nasadke 12) Jest roche zabawy z wyjeciem maglownicy w Golfie.
Pozdrwiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości