tygrys_73 pisze:witam wszystkich
mam nieduzy problem.... mechanik ulotnil sie z moja glowica do jetki. no i teraz nie wiem czy chcac kupic nowa to musze na cos zwrocic uwage czy nie???? zauwazylem ze na glowicach sa jakies nabite numery... czy jest to istotne???? Silnik mam PN na 2ee. prosze o pomoc bo jestem zupelnie zielony....

mam Jette z tym samym silnikiem i tym samym gaźnikiem... 2ee to oznaczenie właśnie modelu gaźnika jest to PIERBURG 2EE(bądź też Pierburg/Solex 2E2) - bo tak właśnie brzmi jego pełna nazwa i kawał skomplikowanych pierdół jest w nim. Generalnie nikt nie za bardzo garnie się do naprawy tego wynalazku i zawsze proponują aby udać się po "nowy" np w Łodzi w byłym Polmozbycie na Przybyszewskiego jest firma co sprowadza gaźniki z Niemiec podobno koszt od 160 do 350 dudków. Toteż najpierw upewnij się czy aby to na pewno to się popsuło i czy nie wystarczy tylko przeczyścić.
Jakbyś chciał rozkręcać wraz z mechaniorem to jest taki angielski manual" VW Golf & Jetta Service and repair manual" autorstwa niejakiego I M Coomber'a oraz Christophera Rogers'a a na stronie 4A 11 jest on rozrysowany.
życzę powodzenia bo mnie 2 tygodnie temu straszyli, że to właśnie padło i na szczęście się pomylili
