korek od zbiorniczka wyrownawczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

korek od zbiorniczka wyrownawczego

Post autor: falla_x » pt lut 29, 2008 18:33

witam dzis gadalem z kolega ktory mowil ze od dluzszego czasu mial twarde werze przewody od plynu chlodzacego zarowno te idece do chlodnicy i do wnetrza autka, i powiedzal ze mial bardzo wysokie cinienie w ukladzie a jak zmienil korek w zbiorniczu wyrownawczym to jest ok a i jeszcze mowil ze jak odkrecal korek po rozgrzaniu autka to mu wywalalo plyn ,

i teraz moje pytanie u mnie tez po rozgrzaniu przewody sa twardawe i czy to jest wina korka czy poprostu to norma ze jadac wytwarza sie cisnienie i przewody twardnieja ? kiedys jak u siebei otworzylem korek po dluzszej jezdzie tez jak wywalilo toroche plynu czy to normalne ? z jednej strony wydaje mi sie ze tak bo cisnienie wypycha a z drygiej kolega troche namieszal mi tym padnietym korkiem i teraz nie wiem czy u mnie jest ok czy nie

a i on mowi ze u niego jak ma np. wody na zimnym nalanye na max to po rozgrzaniu do 90 stopni plynu mu w zbiorniczku ubywa czy sie kurczy :) a u mnei na odwrut po rozgrznaiu robi sie w zbiorniczku wiecej plynu nawet troszke ponad max


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt lut 29, 2008 18:38

to jest uklad cisnieniowy wiec wywalac bedzie po odkreceniu korka,nieszukaj dziury w calym.skoro masz ok z temperatura i plyn nieubywa



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pt lut 29, 2008 18:44

piotr2 pisze:nieszukaj dziury w calym
:bigok: tak to jest kiedy kolega ze swoimi teoriami wprowadza cie w blad , bo on powiedzial ze po zmianie korka zrobilo mu si emneijsze cisnienie i jak otiera po jezdzie koreczek to nic mu juz nie wyzuca plymu i ze zadurze cisnienie moze spowodowac wybicie uszczelki pod glowica :chytry:
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 18:44 przez falla_x, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
JayT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 715
Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
Kontakt:

Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego

Post autor: JayT » pt lut 29, 2008 18:53

falla_x pisze:czy to jest wina korka czy poprostu to norma ze jadac wytwarza sie cisnienie i przewody twardnieja ?
To norma :-)
falla_x pisze:kiedys jak u siebei otworzylem korek po dluzszej jezdzie tez jak wywalilo toroche plynu czy to normalne ?
Tak, to normalne :P
falla_x pisze:on mowi ze u niego jak ma np. wody na zimnym nalanye na max to po rozgrzaniu do 90 stopni plynu mu w zbiorniczku ubywa czy sie kurczy :) a u mnei na odwrut po rozgrznaiu robi sie w zbiorniczku wiecej plynu nawet troszke ponad max
Pod ciśnieniem płyn w zbiorniczku zawsze się podnosi - nigdy odwrotnie. Kolega ściemnia lub nie bardzo się zna i próbuje cwaniakować albo ma poważny problem z układem chłodzenia :satan:


Moje VWozidło spala średnio: Obrazek i Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości