O przewód to już tam mało się rozchodzi, damy z tym radę bardziej mnie szokują ceny tych sond BOSHa, o grzałce faktycznie nie pomyślałem i nawet nie pytałem się jak to jest... tylko ta sonda co podesłałeś mi link ma taką samą wtyczkę jak ja czyli dobra jest, ale nie ma w opisie nic o silniku 1.4 ABD, ale nie wiem czy ma to znaczenie....[b]AFN140KM[/b] pisze:Ja jestem zdania, że lepiej kupić oryginał, bo mam 99,9% pewności jeśli chodzi o poprawność działania. Przeglądnąłem na szybkiego allegro i nie znalazłem oryginalnego Boscha, ale w Twoim przypadku jest jeszcze jedna możliwość. Jeżeli będziesz robił otwór w rurze wydechowej, to możesz kupić sondę z krótszym przewodem (oryginalnie 690mm), bo sonda będzie bliżej tej wtyczki, którą znalazłeś w autku. Ważne jest, aby wtyczka pasowała i moc grzałki sondy. Grzałka też jest ważna i o ile pamiętam Twoja sonda powinna mieć 18W mocy. Taką, chyba mają na allegro z boscha za 299zł, ale musisz dopytać:
http://moto.allegro.pl/it...ch_vw_seat.html
Pozdrawiam.
No i w tej wtyczce co mam w aucie to mam trochę inne kolory kabli, ale nie ma sondy chyba z moimi kolorami, to nie wiem o co chodzi, chyba, że ktoś kiedyś już tu kombinował.... Ja mam 2 białe, żółty i brązowy.
Nie wiem którą sondę kupić... różnica w cenie niby jest spora, ale żeby nie wyrzucić kasy w błoto na tą czy na tą sondę...
a ktoś kupował może jeszcze jakiś zamiennik, nie oryginalnego BOSHa i jak działa ?