problem, przy wymianie tarcz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem, przy wymianie tarcz
Chciałem wymienić klocki i tarcze hamulcowe ,okazało się zę nie da sie (podono...., bo tak stwierdzili na warsztacie) ponieważ nie dali rady odkręcić śrub na zaciskach hamulcowych bo są wyrobione .Próbowali wszystkimi imbusami ,kombinowali z palnikiem ,polewali jakimiś preparatami i nie puściły i to jest z dwóch stron . Może to nie jest na imbus ? może ci mechanicy to partacze ? jak to widzicie ?
Za pomoc punkty i dziękówa !!!!
Za pomoc punkty i dziękówa !!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
- Lokalizacja: Grudziądz
Napewno partacze choc wiem z doswiadczenia że te imbusowe sróby sie wyrabiaja ale skoro ja dałem rade taka wyrobiona odkręcic w polowych warunkach to oni sie nadaja do zbierania ziemniaków.może ci mechanicy to partacze ? jak to widzicie ?
Jesli jade ostatni to nie znaczy że mnie wyprzedzili - to ja ich dogoniłem :)
[ Dodano: 27 Lut 2008 00:18 ]
[ Dodano: 27 Lut 2008 00:20 ]
ahahaha dobre bryniu ,masz racje jak oni sie tam zaczli z palnikiem kręcić to już było wiadomobryniu pisze:Napewno partacze choc wiem z doswiadczenia że te imbusowe sróby sie wyrabiaja ale skoro ja dałem rade taka wyrobiona odkręcic w polowych warunkach to oni sie nadaja do zbierania ziemniaków.może ci mechanicy to partacze ? jak to widzicie ?
[ Dodano: 27 Lut 2008 00:20 ]
a ciężko takie śruby dostać i za ile ?michal0604 pisze:Potem zamontować nowe śruby.
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 01:18 przez NERX, łącznie zmieniany 1 raz.
Generalnie widzę, że miałem szczęście, że tu zajrzałem. Bo widzę, że do wydatku na tarcze i klocki muszę dołożyć jeszcze na "gwiazdkę" i śruby. Też planuję wymienić tarcze i klocki w warunkach polowych. Mam nadzieję, że nie wymaga to żadnych dodatkowych regulacji poza przełożeniem.
[b]A[/b]rtificial [b]P[/b]ositronic [b]H[/b]umanoid [b]A[/b]ssembled for [b]Z[/b]ealous [b]E[/b]xploration and [b]L[/b]earning
www.namedecoder.com
www.namedecoder.com
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
aphazel, nie jest tak źle, jeśli się zacznie pracę przewidująć kłopoty, czyli spryskać śróbę czymś penetrującym, postukać, zapalić papioerosa, spryskać ponownie, postukać, następnie dokłądnie wyczyścić w śróbie dziurę na imbusa, użyć porządnego imbusa, zeszlifować mu koniec trochę jeśli wygląd nieidealnie i odkręcać, robiłem to sporo razy w naprawdę starych autach i jakoś nigdy się śróby nie obrobiły.
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 18:13 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 186 gości