Obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 23:18
- Lokalizacja: lublin
Obroty
2,0 115 KM City - USA. Na zimnym silniku po lekkim dodaniu gzu wchodzi na wyższe obroty i spada powoli. Dzieje się tak dopóki się nie nagrzeje, później wszystko ok. Jechać na zimnym też się nie da bo trzeba utrzymywać wysokie obroty. Przy ruszniu na malych obr. gaśnie. Jak się nagrzeje wszystko cacy.
taka usluga jest zaje**ście droga, lepiej poszukac kogos z VAGiem ale najpierw radze sprawdzic czujnik temperaturybartsquad pisze:musisz jechać na komputer do serwisu
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
elektryk tak ale wczesniej pisales o serwiesie a serwis wlasnie duzo za takie cos wezmiebartsquad pisze:no co ty ja byłem u elektryka i zapłaciłem 20 zł . ale biorą po 40 zł tak to nie masz co szukać i krakać b mechanik wymieni i też kase weżmnie
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w tym silniczku się nie obejdzie bez VAGA, wtrysk ma inna konstrukcję, niema przepływomierza jest czujnik MAF, jest recyrkulacja. Gdybać sobie można bez końca, najgorzej jest wtedy kiedy VAG nic nie pokaże, ale od czegoś trzeba zacząć.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 23:18
- Lokalizacja: lublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 23:18
- Lokalizacja: lublin
Późno ale dopiszę. Ostatnio mój golfik kilka razy szarpąl więc przez tydzień na forum przeczytalem wszystko okazalo sie, ze to chyba przeplywka. No to ja madry mechanik dawaj przeczyscić i tak przeczyścilem, ze skopalem przeplywomierz. Dzisiaj kupilem zamiennik ale nowy na gwarancji zalożylem i miodzio. Obroty równe i po odpaleniu i lekkim dotknięciu pedalu gazu obroty wzrastaja tylko tyle ile nacisne pedal. Po wymianie przeplywki samochód jak po tuningu jakby z 20 kucyków dostal. Wszystko super. Dziękuje i pozdrawiam.
Wydaje mi się, że wszystkie silniki mają przepływomierz... ogólnie ujmując zadaniem przepływomierza jest zmierzyć ilość powietrza, a w jaki sposób to robią czy za pomocą klapki, ciśnienie czy fal ultradźwiękowych to już zależy od budowy przepływomierza. Przyczyn takiej pracy silnika może być wiele, uszkodzony przepływomierz, czujnik temp to bym najpierw sprawdził.
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 23:18
- Lokalizacja: lublin
Przejrzę jeszcze krokowy tak profilaktycznie ale będę chyba robil to z chirurgiczną dokladnością aby tego nie skopać jak przeplywki. A swoją droga to tak jak pisalem golfik śmiga aż milo i powodem pierwszych usterek opisanych w tym wątku na poczatku byla wlaśnie przeplywka, wymienilem i wszystko supcio.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 275 gości