ZAGADKA ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DaniRMF

Post autor: DaniRMF » śr wrz 07, 2005 19:01

DZIEKI STARY . A MOŻE COŚ DORADZISZ CO JEST LEPSZE I DLA SILNIKA .jAK BYŚ MIAL
WYBIERAC I TO CO ZROBIĆ?

[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 19:06 ]
A POWIEDZCIE CZY MOZNA ZROBIC JAKIES PREŁOŻENIA W SKRZYNI ABY WCGODZIŁA W LEPSZY MOMENT?



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr wrz 07, 2005 19:09

nie używaj caps Looka i samych duzych liter do pisania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to jest łąmanie regulaminu!!!!!!!!!!!!!


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr wrz 07, 2005 19:09

niestety Etos nie chce mi chodzic na tym kompie, z Etki wynika ze w ABS były skrzynie CHB i CHD, w AAM CHD - te ostatnie sie pokrywają CHB rózni się niewiele przełozeniem głównym i wyzszymi biegami. Jesli możesz sprawdzić typ handlowy bedzie łatwiej - w papierach lub na wklejce w bagazniku powinno byc coś w stylu [1H1 2H4]

[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 7:18 pm ]
Marihuana Man pisze:No przełożenia nie są takie same:

I Tak w latach 92-94 w ABS wstawiano skrzynie APW które maja przełożenie na 3 biegu 1,370

Za to w AAM wstawiano skrzynkę ATH z przełożeniem na 3 1,286 czyli różnica znaczna...

no to zerknij:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

DaniRMF

Post autor: DaniRMF » śr wrz 07, 2005 19:32

Dzieki , za to . Poprostu musze sie sam przekonac ze mam słabszą skrzynie i nic nie da sie juz zrobic....



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » śr wrz 07, 2005 19:34

no to zerknij:
No tak... racja... Ale były też wstawiane skrzynie o róznych przełożeniach... Co twoja etka tez wykazuje...

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 07, 2005 19:38 przez Marihuana Man, łącznie zmieniany 1 raz.



DaniRMF

Post autor: DaniRMF » śr wrz 07, 2005 19:38

ja tez juz zgupiałem....



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr wrz 07, 2005 21:23

Zerknijcie sobie jeszcze na doppel - tam są opisane przełozenia i co najwazniejsze przełozenie główne - z kolei parametry AAM i ABS sa niemal identyczne - róznica jest tylko w mocy max AAM ma ja przy 5000, ABS przy 5500 - moment praktycznie ten sam - wydaje mi się że skrzynie są mimo wszystko te same:

APW 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 - prz. głowne 3,667

ATH 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 - prz. głowne 4,267


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » śr wrz 07, 2005 21:39

Są w necie kalkulatory prędkości, które by załatwiły tą kwestię ....



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw wrz 08, 2005 04:49

Jest jeszcze kilka możliwości tej anomalii. Błąd wskazania prędkościomierza, ewentualnie różne opony.
Proponuję sprawdzić.
Bodzio_j



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 08, 2005 08:22

W MK3 szafa jest sterowana cyfrowo - w zwiazku z tym jesli fabryczny to kłamać nie będzie, zresztą chyba wszystkie czy benz czy diesel akurat prędkość będą podawac poprawnie, co do kół to chyba jednak za duza rozbieżność.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 08, 2005 09:27

na jakich by nie jezdziły to róznica nie bedzie tak wielka.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

DaniRMF

Post autor: DaniRMF » czw wrz 08, 2005 09:34

Panowie kola sa identyczne 175/70 R13, wskazania prętkościomierza sa poprawne, poprostu trzeba zaakceptowac ta zmianę i AAM ma lepsze przełożenie na biegach od 3-5 niż silnik ABS
z skrzynią APW. :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 08, 2005 11:27

No nie wiem DaniRMF, skoro w tym czasie były pakowane skrzynie o różnych i takich samych symbolach do obu aut to sadzę ze jednak faktyczne przełozenia są takie same - na forym jest kalkulator predkości ale mi jakoś nie chce działać :/


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości