Pytanie nr 1 : Jak ustawic zaplon na sluch? Bylem kiedys u majstra, posluchal silnika i powiedzial ze jest za pozny, przestawil troche i git.... Ale to bylo w innym aucie a w tym (tzn 1.3 MH) probowalem sam cos kombinowac ale nie jest ani lepiej ani gorzej.....
Pytanie nr 2: W momencie gdy przekrecam kluczykiem to kreci mi rozrusznik ale nie ma iskry na swiecach i nie lapie. Ale jak mocniej przekrece kluczyk( tzn do oporu i trzymam) to iskra jest. Jak to naprawić?
dwa pytania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Z regulacją na słuch do do lekarza. Nie żartujmy.
Drugi problem zapewne polega na uszkodzeniu styków w stacyjce. Rozbierz i przeczyść oraz jak trzeba podoginaj blaszki
Drugi problem zapewne polega na uszkodzeniu styków w stacyjce. Rozbierz i przeczyść oraz jak trzeba podoginaj blaszki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ok to pojade do jakiegos majstra..... A co moze byc efektem zle ustawionego zaplonu? Ja zauwazylem na razie ze w zaleznosci od polozenia aparatu zaplonowego zmieniaja sie wolne obroty. Ustawilem tak zeby mial a wolnych ok 1000 i na razie jest git......... :/ Ale jesli zaplon jest ustawiony zle to na co to moze miec wplyw? Ktos mi powiedzial ze do LPG zaplon musi byc wczesniejszy niz dla benzyny.........
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 192 gości