Regulacja mieszanki. Gdzie jest ta sruba?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Regulacja mieszanki. Gdzie jest ta sruba?

Post autor: Mrozu23 » ndz lut 24, 2008 22:52

Witam! Pytanie jak w temacie. Mam golfa mk II 1.3 benz. na gazniku Pierburg 2e3. W ktorym miejscu reguluje sie sklad mieszanki bo samochod pali mi z 15 l na 100 km :( a palil 7-8 litrow!
Jakby ktos mogl wrzucic jakies zdjecie gdzie jest ta sruba to bede bardzo wdzieczny :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 22:54 przez Mrozu23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lut 24, 2008 23:27

Witam :D
Sruba jest w miejscu zaznaczonym na rys. , lecz wątpię aby to było przyczyna takiego spalania. Oto fotka>>
Obrazek


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » ndz lut 24, 2008 23:32

moze to jest spowodowane ze masz zle ustawiony zapłon ze ci tak duzo pali


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Mrozu23 » pn lut 25, 2008 20:49

Co to znaczy zle ustawiony zaplon? :) Bo nie znam sie az tak na samochodach.



Awatar użytkownika
winter06
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 20:21
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: winter06 » pn lut 25, 2008 21:47

Wymień wężyki podciśnienia, sprawdź podstawę gaźnika, w zimę zazwyczaj więcej palą


[url]http://www.piekne-wnetrze.pl[/url]

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pn lut 25, 2008 22:22

Przyczyn takiego spalania na tym gaźniku może być wiele, choć główna jest lewe powietrze - sprawdź podstawę gaźnika. Też mi tyle palił kiedyś... Pozbyłem się tego zmieniając gaźnik(na forum znajdziesz moje walki itp)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 25, 2008 22:33

Mrozu23 pisze:Co to znaczy zle ustawiony zaplon? :) Bo nie znam sie az tak na samochodach.
To znaczy że w złym momencie cyklu pracy silnika pojawia się iskra na świecach ...
koledzy mają rację, dorzucę jeszcze swoje trzy grosze :
jeśli stało ci się nagle - to wielce prawdopodobna przyczyna to że coś pękło - np. podstawa pod gaźnikiem - taka gumowa uszczelka między gaźnikiem a kolektorem dolotowym do cylindrów, albo jakiś wężyk od podciśnienia - czyli wychodzący z dolnej części gaźnika - poniżej przepustnicy ... napisz czy masz jakieś inne objawy, jak zapala zimny/ciepły silnik czy są kłopoty z utrzymaniem biegu na luzie bez gazu, czy przyspiesza normalnie czy przerywa, czy po dodaniu gazu kopci itp ? opisz możliwie wszystko co wg ciebie wiąże się z tym problemem i będziemy szukać rozwiazania :bigok:


TDPower

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Mrozu23 » pn lut 25, 2008 23:44

Z zaplonem niemam zadnego problemu. Gorzej czasami z utrzymaniem pracy silnika na luzie. Jest tak czasami ze gasnie mi na luzie jak stoje na swiatlach itp. Ale rzadko. Przyspiesza dobrze ale jak wcisne wiecej gazu to smierdzi bardzo paliwem. Dlatego myslalem ze chodzi o sklad mieszanki. Mozliwe ze poprostu dostaje za duzo paliwa?
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 00:04 przez Mrozu23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt lut 26, 2008 11:22

jak chcesz to ci podeślę info o regulacji i sprawdzaniu 2e3 :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 397 gości