zuko pisze:Zaplanowalem sobie SWAP'a. Kupuje Golfa Syncro po dzwonie. Jego serce chce dac mojemu, zas moje PN oddac do Syncro, a kumpel sobie bedzie go powoli macal
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z samym przelozeniem silnikow nie bedzie klopotu. Schody zaczynaja sie przy elektryce. Potrzebowalbym kompletne schematy elektroniki do 1P i PN.
Mam jeszcze kilka pytan:
Wystarczy przelozyc sama pompe paliwa z baku 1P do budy z PN?
Czego moge sie spodziewac przy swap'ie, jakies problemy?
Czy PN podejdzie pod Syncro?
Co z prawem? Trzeba chyba do karty pojazdu wpis zrobic? Co i jak?
Z gory dzieki za pomoc
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
nie jest to takie proste jak ci sie wydaje,
schematy 1P znajdziesz w dziale faq w watku o digifant II w 16V schemat 1P i PB/PF jest taki sam,
pompy sa 2 w 1P w PN nie ma i trzeba pociagnac instalacje nową
kolektor wydechoby bedziesz musiał zpstawic z PN bo nie pasuje od syncro i tym bardziej na odwrot
PN podejdzie do syncro, nie wiem jak to bedzie jechac ale moze jakos
oczywiscie potem cała procedura na stacji diagnostycznej jak ze zmianą silnika ok 82 zł koszt na stacji i pewnie drugie tyle w urzedzie komunikacji