Znów pierburg 2E2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Znów pierburg 2E2

Post autor: ace-mati » sob lut 23, 2008 16:51

Witam wszystkich :bajer: Otóż po moich ostatnich problemach z gaźnikiem wydawało mi sie ze doszedłem z nim do porozumienia odnośnie obrotów na biegu jałowym. ale cóż powiedzieć jestem człowiekiem naiwnym i to teraz wychodzi na jaw :crazy: Mój pierburg 2E2 poszedł w zaparte i po paru tygodniach wszystko wróciło to tzw. normy :panna: chodzi mi o to ze jak przejadę kolo 10 km czasem jest dobrze a czasem wystarczy ze przejadę 5km i pojawiają sie problemy tzn obroty spadaj na poziom ok 300obr/min i tak sie chwile utrzymują i po jakiejś chwili samochód gaśnie nie wiem co to może być wszystkie przewody podciśnieniowe podłączone wg schematu i wymienione na nowe podstawa po gaźnikiem szczelna mieszanka dobrze wyregulowana świece i przewody WN niedawno wymieniane proszę o rady :pub:



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob lut 23, 2008 22:19

napisz mi maila na PW to ci podeślę info o 2e2 ... :bigok:


TDPower

stelmach85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 25, 2008 18:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: stelmach85 » wt lut 26, 2008 17:36

Kolego niestety póki co mam ten sam problem jak tylko jakoś tem zaradze dam znac!



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lut 26, 2008 23:33

ace-mati pisze:chodzi mi o to ze jak przejadę kolo 10 km czasem jest dobrze a czasem wystarczy ze przejadę 5km i pojawiają sie problemy tzn obroty spadaj na poziom ok 300obr/min i tak sie chwile utrzymują i po jakiejś chwili samochód gaśnie
Siema
Zakładam ze wiesz co nieco o tym gazniku.
Wiec podstawa to czy twój gaznik wyregulowany jest pod dziłąjacy siłownik 3 połozeniowy. On sadze ze czesto siada. Stad to gasniecie by wynikało. Mozna jezdzic regulujac auto tak zeby siłownik nie brał udziału w regulacji wolnych obrotów. Wtedy autko cyka az miło. Wystarczy podkrecic obroty na śrubie składu mieszanki i powyklrecac (zarówno gwint jak i tylna srube ) w tymze siłowniku. .
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 23:37 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » czw lut 28, 2008 15:47

a ja sie od prazu podczepie i zadam inne pytanie , ustawialem linke gazu na zgaszonym , jak go odpale to przepustnica robi sama ruch i naciaga linke powodujac ze mam 3 tys obr. z kolei jak zrobie taki luz zeby tak nie wyl to przepustnica otwiera sie tylko do tak do polowy i jest kupa nie jazda , czy to ten silownik tak robi ? moze mi ktos poedeslac info o tym badziewnym gazniku ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości