O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » ndz lut 17, 2008 14:02

piotreksm pisze:ok sprubuje dzisisj a jak to nie pomoże :crazy:
będe skazany na PIERBURGA [-(
a w jakim stanie masz Twojego pierburga? dziala wszystko - albo cokolwiek?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

piotreksm
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
Lokalizacja: leśna
Kontakt:

Post autor: piotreksm » ndz lut 17, 2008 14:05

pierburg jak się rozgrzeje to wolne obroty pływają a weber nie chce chodzić na ssaniu


Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » ndz lut 17, 2008 14:55

piotreksm pisze:pierburg jak się rozgrzeje to wolne obroty pływają a weber nie chce chodzić na ssaniu
a ogolnie dynamika i spalanie?
zastanawiam sie czy da sie przerobic jakos pierburga zeby lepiej sie na nim jezdzilo...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

piotreksm
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
Lokalizacja: leśna
Kontakt:

Post autor: piotreksm » ndz lut 17, 2008 16:26

dzisiaj założyłem spowrotem pierburga po gruntownym czyszczeniu i ustawieniu zobacze jak teraz się będzie sprawował


Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » ndz lut 17, 2008 17:30

a da sie go jakos domowymi sposobami ustawic dobrze (membrany, silowniki :/ )?
jakie dysze powinien miec pierdek dla 1,6 (RF) ?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

piotreksm
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
Lokalizacja: leśna
Kontakt:

Post autor: piotreksm » ndz lut 17, 2008 23:29

Gashkas pisze:a da sie go jakos domowymi sposobami ustawic dobrze (membrany, silowniki :/ )?
jakie dysze powinien miec pierdek dla 1,6 (RF) ?
_________________
z dyszami to nie wiem ale ja swój ustawiam na słuch ostatnio jakieś pół roku temu jak go ustawiłem to spalanie w cyklu mieszanym wyniosło mi 7.3 a w trasie 5.5 :bigok:


Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn lut 18, 2008 03:21

piotreksm pisze: z dyszami to nie wiem ale ja swój ustawiam na słuch ostatnio jakieś pół roku temu jak go ustawiłem to spalanie w cyklu mieszanym wyniosło mi 7.3 a w trasie 5.5 :bigok:
tez bym tak chcial ;)
a jak z moca i noga podczas testow ? :>


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

jarq5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 16:45
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: jarq5 » sob lut 23, 2008 02:43

weber kontra garrett t3 z 1.6td coprawda w audi a nie w golfie ale silnik to 1.8 RP doladowanie okolo 0,6 bara zasilany lpg narazie 40km zrobione i jeszcze dziala :) zdjecie
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2008 02:49 przez jarq5, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob lut 23, 2008 09:56

jarq5 pisze:weber kontra garrett t3 z 1.6td coprawda w audi a nie w golfie ale silnik to 1.8 RP doladowanie okolo 0,6 bara zasilany lpg narazie 40km zrobione i jeszcze dziala :) zdjecie
JA PIER........!!!

3 dni temu zrodził mi się w głowie taki właśnie pomysł.

Możesz powiedzieć kto to zrobił??? Coś więcej o modyfikacjach??? :food:
jak ze sterowaniem turbiną?? Chciałbym wszystko wiedzieć.
Pozdrawiam


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » sob lut 23, 2008 10:16

jarq5, człowieku widac temat znowu sie rozwinie ....
też z chęcią się dowiem co i jak,jak pociągniete smarowanie turbiny,jaki kolektor ssący jakie osiągi?


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob lut 23, 2008 11:00

i jaki sposób zasilania gazowego-mikser, blos, sekwencja(?????)-dawaj jakieś info na ten temat bo zaczyna się robić ciekawie-znów jakaś nowość w temacie


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob lut 23, 2008 12:27

Nowość jak talala.
Gdzies na forum ostatnio przeczytałem o MK III użytkownika vw_golf3 który też włożył turbo do 2.0 GTI silnik chyba 2E, turbina pochodzi od 1.9 TD bodajże i będzie pracowac na niskim ciśnieniu ok 0,6 bar. Odrazu po przeczytaniu pomyslałem czy dało by się wsadzić takie turbo do mojego gaźnikowca a widocznie się DA!!!

Więc panie jarq5 nie damy Ci napewno spokoju i musisz nam wszystko opisac co i jak :chytry:

A przewidywalnie jaką moc można uzyskać?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » sob lut 23, 2008 14:04

dawac info:)
juz zaczynam szukac turbo :D


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob lut 23, 2008 14:21

ZARAZ ZARAZ!!!

Przecież założyciel tego tematu coś modził z wsadzeniem TURBO od 1.6 TD do 1.8.

Więc jak co to może coś by podpowiedział.

Halo panie majster Weberomaniacy żądni są wiedzy>>>widocznie przestał im starczać sam WEBER; teraz każdy pragnie TURBO-WEBERa :hmm:


pozdrawiam


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości