Demontaż alarmu, od czego zacząc?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jazdownica
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
- Lokalizacja: Chorzów
Demontaż alarmu, od czego zacząc?
od jakiegos czasu nawala mi alarm, sam podczas jazdy odcina doplyw paliwa i szleje, i tak go nie używam wiec chcialbym go odlaczyc tak aby pozbyc sie problemow takich jak gasniecie auta podczas jazdy, od czego mam zaczac i gdzie zajrzec? jesli ktos to juz robil bardzo prosze o pare punktow. alarm byl juz z samochodem wiec nie mam pojecia czy jest fabryczny czy jak, jest to sam alarm bez zamka, wlacza sie przy otwarciu drzwi. dzieki
najpierw musisz wyciagnac ta centralke i podochodzic ktory kabel odpowiada za co i na tej podstawie cofasz wszystko do pierwotnej wersji najlepiej jak bys mial schemat tego alarmu na www.elektroda.pl duzo jest schematów jaki masz typ model alarmu pewnie bedzie pisało na obudowie w gruncie rzeczy nie jest to takie trudne
- jazdownica
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
- Lokalizacja: Chorzów
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
generalnie mogę podpowiedzieć że przy montażu alarmu najczęciej przecięty jest tylko jeden kabel, na którym jest założone odcięcie (pompy, wtrysków, cewki lub innego elementu bez którego auto nie odpali). Ten kabel musisz odnaleźć i połączyć na powrót jego końce. Pozostałe kabelki od alarmu podpinane są z boku do instalacji samochodu: te wystarczy odciąć i zaizolować. Taka zabawa jest jednak idealną okazją do założenia nowego alarmu - wykorzystujesz stare połączenia do montażu nowego, niewiele roboty więcej jak sam demointaż starego.Więc zastanów się.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- jazdownica
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
- Lokalizacja: Chorzów
to tak jak mowiłem najlepiej to jak bys mial schemat wiedział bys wtedy ktory kabel za co odpowiada a tak bylo by najbezpieczniej a każdy alarm ma inne oznaczenia kolorów podpowiem ci tylko ze jak ma odciecie zapłonu(rozrusznika) to bedzie to zrobione na przekazniku (i wtedy masz problem z głowy albo przekaznik bedzie wbudowany w centralce ale beda za to wychodziły z niej 2 bardzo grube przewody i wtedy wystarczy je ze soba złączycz i sprawe odciecia masz za soba ponadto moze byc tez załozone odciecie plusa po stacyjce wtedy w centralke beda wchodziły 2 takiego samego koloru kable musisz zobaczyc i pojsc ich sladem beda biegły w okolice kierownicy przy stacyjce kierunki tez tam prawdopodobnie sa wpiete niedaleko manetki pozatym plus i minus reszta zalezy od modelu
dasz rade to proste musisz troche tylko sie tam rozejrzeć co gdzie jaki kabel idzie
dasz rade to proste musisz troche tylko sie tam rozejrzeć co gdzie jaki kabel idzie
- jazdownica
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
- Lokalizacja: Chorzów
Jak trafisz na takiego, jak ten, który mi montował alarm to już chyba lepiej jak sam to zrobiszjazdownica pisze:chyba pojade z tym do elektryka, ile moze wziac za cos takiego?
Jak masz centralkę alarmu na wierzchu to popatrz, bo z reguły odcięcie było wypuszczane albo obok wtyczki (dwa grubsze kable) albo z tej wtyczki i kable te wyróżniały się właśnie grubością.
Zlokalizuj w co było to wpięte i jak odetniesz to kable w instalacji samochodu ze sobą połącz. Powinny być tego samego koloru.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
znajdz centralke alarmu zobacz jakiej jest firmy poszperasz w necie o instalacji i po problemie cos podobnego jak na fotce
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 23:33 przez norek111, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości