[mk2] Schematy elektryki - do SWAP'a
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Schematy elektryki - do SWAP'a
Zaplanowalem sobie SWAP'a. Kupuje Golfa Syncro po dzwonie. Jego serce chce dac mojemu, zas moje PN oddac do Syncro, a kumpel sobie bedzie go powoli macal Z samym przelozeniem silnikow nie bedzie klopotu. Schody zaczynaja sie przy elektryce. Potrzebowalbym kompletne schematy elektroniki do 1P i PN.
Mam jeszcze kilka pytan:
Wystarczy przelozyc sama pompe paliwa z baku 1P do budy z PN?
Czego moge sie spodziewac przy swap'ie, jakies problemy?
Czy PN podejdzie pod Syncro?
Co z prawem? Trzeba chyba do karty pojazdu wpis zrobic? Co i jak?
Z gory dzieki za pomoc
Mam jeszcze kilka pytan:
Wystarczy przelozyc sama pompe paliwa z baku 1P do budy z PN?
Czego moge sie spodziewac przy swap'ie, jakies problemy?
Czy PN podejdzie pod Syncro?
Co z prawem? Trzeba chyba do karty pojazdu wpis zrobic? Co i jak?
Z gory dzieki za pomoc
[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: [mk2] Schematy elektryki - do SWAP'a
nie jest to takie proste jak ci sie wydaje,zuko pisze:Zaplanowalem sobie SWAP'a. Kupuje Golfa Syncro po dzwonie. Jego serce chce dac mojemu, zas moje PN oddac do Syncro, a kumpel sobie bedzie go powoli macal Z samym przelozeniem silnikow nie bedzie klopotu. Schody zaczynaja sie przy elektryce. Potrzebowalbym kompletne schematy elektroniki do 1P i PN.
Mam jeszcze kilka pytan:
Wystarczy przelozyc sama pompe paliwa z baku 1P do budy z PN?
Czego moge sie spodziewac przy swap'ie, jakies problemy?
Czy PN podejdzie pod Syncro?
Co z prawem? Trzeba chyba do karty pojazdu wpis zrobic? Co i jak?
Z gory dzieki za pomoc
schematy 1P znajdziesz w dziale faq w watku o digifant II w 16V schemat 1P i PB/PF jest taki sam,
pompy sa 2 w 1P w PN nie ma i trzeba pociagnac instalacje nową
kolektor wydechoby bedziesz musiał zpstawic z PN bo nie pasuje od syncro i tym bardziej na odwrot
PN podejdzie do syncro, nie wiem jak to bedzie jechac ale moze jakos
oczywiscie potem cała procedura na stacji diagnostycznej jak ze zmianą silnika ok 82 zł koszt na stacji i pewnie drugie tyle w urzedzie komunikacji
www.vrservice.pl
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
beton??? strasznei to zabrzmialo, cjhyba bede ci musial pokazac na co stac PN heheheeheh. no jakos mielismy sie scignac we wrzesniu?? no ale strefa padla.zuko pisze:Kapibara, nic nie boj Jeszcze sie moze PN'kami scigniemy
Jaki sens? Hmm.. bedzie sie fajniej zbieral. 98KM a 70 jest roznica. Plus na 1P mozna juz cos dzialac. A PN to beton Digi a 2ee? Wole digi
ja nei mowie po zmianie bedziesz mial wypas silniczek ale jednak to duzo zabawy trez kiedys myslalem
I ta zabawa przyprawia mnie o dreszczeKapibara pisze:beton??? strasznei to zabrzmialo, cjhyba bede ci musial pokazac na co stac PN heheheeheh. no jakos mielismy sie scignac we wrzesniu?? no ale strefa padla.zuko pisze:Kapibara, nic nie boj Jeszcze sie moze PN'kami scigniemy
Jaki sens? Hmm.. bedzie sie fajniej zbieral. 98KM a 70 jest roznica. Plus na 1P mozna juz cos dzialac. A PN to beton Digi a 2ee? Wole digi
ja nei mowie po zmianie bedziesz mial wypas silniczek ale jednak to duzo zabawy trez kiedys myslalem
No taki straszny beton to on nie jest Ale moglby sie zbierac lepiej
[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości