"Montaż HID"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kwitecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: kwitecki » ndz lut 17, 2008 22:10

kiwu pisze:Proponuje przejechać się z hidami do niemiec
co do tego stwierdzenia to powiem tylko ze bylem w Niemczech , mam wstawiony xenon i nie bylo problemow a poza tym widzialem ostatnio troche aut swierzo sprowadzonych z Niemiec z wstawionymi takimi zestawami wiec moze i tam zaczynaja jakos sie do tego odnosic.


Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e

Awatar użytkownika
kustro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 23:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kustro » ndz lut 17, 2008 23:10

DZIOBEK pisze:Zgadza się kolego montaż soczewek jest bardziej DESIGN-nerskim działaniem które niewątpliwie poprawia wygląd auta i dodaje mu bardziej drapieżnego charakteru.
Akurat soczewki w golfie mi się podobają choć są auta np. LEON mojego kolegi w którym założenie soczewki psuje wygląd (w/g mnie) ale pewnie są tacy którzy będą twierdzić inaczej - sprawa gustu. Ja do Leona np. soczewek bym nie montował boo tam są bardzo cieniutkie reflektory - takie paski i po wsadzeniu zwykłego XENONU zarąbiście to wygląda.

Ale do tematu wróćmy, jak napisałeś soczewki w golfie fajna sprawa, ale nie konieczna niewątpliwie, może jak nazbieram kasy i ja się skuszę póki coo ciszę się XENONEM w LAMPIE.
Zgadza się, sprawa designerska.

kwestia czasu żeby xenony stały się standardem,przecież niegdyś poczciwa dziś żarówka halogenowa również była luksusem w oświetleniu drogowym



Awatar użytkownika
DZIOBEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 11, 2008 00:50
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: DZIOBEK » śr lut 20, 2008 17:40

kustro pisze:Zgadza się, sprawa designerska.

kwestia czasu żeby xenony stały się standardem,przecież niegdyś poczciwa dziś żarówka halogenowa również była luksusem w oświetleniu drogowym
Jakiej firmy soczewki brałeś jakieś firmowe czy coś tańszego jak pisałem rozważam zakup ??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/109/ddcba052b41b93c0.jpg[/img][/url]
[i][color=blue][size=84]Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.[/size][/color][/i]

Awatar użytkownika
kustro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 23:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kustro » czw lut 21, 2008 15:42

lampy helix identyczne widoczne na obrazku,kosztowaly mnie 750,chcialem te co maja identyczny ksztalt jak oryginaly ale nie bylo ich dostepnych wiec wziolem model ktory nazywa sie r32look ,nie sa to zadne angel eyes(maja je tylko i wylacznie bmw i niech tak zostanie ;] ) ,wygladaja spoko,szczerze mowiac ciezko bylo je dostac.
Długie H7 ,mijanie tez H7 i tu mam wlozony hid,Halogen h3 ,postoj w5w no i migacz

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 15:47 przez kustro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DZIOBEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 11, 2008 00:50
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: DZIOBEK » czw lut 21, 2008 22:39

kustro pisze:lampy helix identyczne widoczne na obrazku,kosztowaly mnie 750,chcialem te co maja identyczny ksztalt jak oryginaly ale nie bylo ich dostepnych wiec wziolem model ktory nazywa sie r32look ,nie sa to zadne angel eyes(maja je tylko i wylacznie bmw i niech tak zostanie ;] ) ,wygladaja spoko,szczerze mowiac ciezko bylo je dostac.
Długie H7 ,mijanie tez H7 i tu mam wlozony hid,Halogen h3 ,postoj w5w no i migacz

[url=http://images23.fotosik.pl/162/4216df633268a43f.jpg]Obrazek[/URL]
Noo to powiem kolego, że trochę dużo.., ja rozważam "FK" te:
Allegro › Motoryzacja › Części samochodowe › Oświetlenie › Lampy przednie › LAMPY REFLEKTORY SOCZEWKI RINGI VW GOLF 4 IV (numer 314439088)

lub „InPro” te:
Allegro › Motoryzacja › Części samochodowe › Oświetlenie › Lampy przednie › Lampy przednie angel eyes VW Golf IV H7H1H3 IN.PRO (numer 313249234)

"FK" mają pełne RINGI a "InPro" mają przerwę na dole
ale do mnie i tak bardziej przemawiają "InPro" (tak więc póki co ze wskazaniem na "InPro")
Jeszcze dochodzi sprawa żarówek które się wykorzystuje wewnątrz, jak w opisach z aukcji.
Podobno H1- żarnikowy najgorzej świeci jak jest w Xenonie typu Hid nie wiem.
Teoretycznie powinno być to sano boo bańka w której następuje wyładowanie jest taka sama tylko obudowa się różni ale chciałbym by ktoś to potwierdził bądź zaprzeczył.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/109/ddcba052b41b93c0.jpg[/img][/url]
[i][color=blue][size=84]Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.[/size][/color][/i]

Awatar użytkownika
kwitecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: kwitecki » czw lut 21, 2008 22:56

DZIOBEK pisze:ja rozważam "FK"
ja mam FK dokladnie te:
http://allegro.pl/item313406220_lampy_p ... od_fk.html
i w tej firmie kupowalem. Mam w nie wstawiony xenon i jest oki.
Jesli chodzi o ringi to w FK sa lepiej oswietlone gdyz kazdy podswitela 6 zarowek a nie tylko 1 tak jak w in.pro (wlasnie jest umieszczona na dole w tej jakby przewie w ringu).
Troche lepsze w in.pro sa halogeny (bardziej rownomiernie rozlozone swiatlo) ale az tak czesto sie ich nie uzywa wiec nie jest to problem.


Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e

Awatar użytkownika
Svempa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn lut 19, 2007 13:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Svempa » czw lut 21, 2008 23:16

po miescie jeździ taryfa passat b4 z H.I.D i czesto ja widze i ciagle jest to samo... wali to jakby na dlugich jechal, przy warunkach jesienno-zimowych gdy na drogach jest duzo brudu i blota a lampy brudza sie w tempie blyskawicznym razy 3 to nawet dobrze ustawiony xenon w zwyklych lampach bedzie napieprzac po oczach i co mam czekac do odwilzy az kierowca raczy lampy umyc bo przeciez spryskiwaczy niema w zestawach H.I.D... Ktoś pisal ze z policja itp nie ma problemu, pojedzcie do Czech,Austri i macie bankowa pokute jak was przyczaja.. o demontazu nie wspomne. przypomniala mi sie teraz pewna sytuacja sprzed roku gdzies kiedy to na pustej drodze w nocy na przeciw wyjechalo auto ktore mialo "xenon by jasko mechanik garage" no to poczestowalo sie klienta najpierw 4 drogowymi (cieżarowka) a jak kolo przelaczyl na dlugie to dołaczylismy jescze 10 lamp zamontowanych na orurowaniach u góry i na dole i kolo nie mial szans na wygranie a jego mine bylo widac ze 100 metrów :green_fuck: :grin: skapitulowal i zatrzymal sie na poboczu na pozycyjnych... a w lusterku nie bylo widac co dalej robil... ot taki prosty sposb na takich tunerów..



Awatar użytkownika
DZIOBEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 11, 2008 00:50
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: DZIOBEK » czw lut 21, 2008 23:18

kwitecki pisze:
DZIOBEK pisze:ja rozważam "FK"
ja mam FK dokladnie te:
http://allegro.pl/item313406220_lampy_p ... od_fk.html
i w tej firmie kupowalem. Mam w nie wstawiony xenon i jest oki.
Jesli chodzi o ringi to w FK sa lepiej oswietlone gdyz kazdy podswitela 6 zarowek a nie tylko 1 tak jak w in.pro (wlasnie jest umieszczona na dole w tej jakby przewie w ringu).
Troche lepsze w in.pro sa halogeny (bardziej rownomiernie rozlozone swiatlo) ale az tak czesto sie ich nie uzywa wiec nie jest to problem.
Noo to są dokładnie te same co ja wkleiłem mam je rzut beretem gdybym się decydował.
Wiele osób chwali FK na najbliższym SPOCIE w Katowicach może pooglądam.
Jak 6 żarówek w ringach masz jakiś opis zdjęcie,
I jak wypada soczewka H7 InPro i FK miałeś jakieś porównanie.
Chodzi mi o przekazywanie światła i związane z tym starty - bo to jest dla mnie PRIORYTETEM kolego.
Nie czarujmy się soczewka jednak troszkę tłumi.
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 23:32 przez DZIOBEK, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/109/ddcba052b41b93c0.jpg[/img][/url]
[i][color=blue][size=84]Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.[/size][/color][/i]

Awatar użytkownika
kwitecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: kwitecki » czw lut 21, 2008 23:19

Svempa pisze:ampy brudza sie w tempie blyskawicznym
w tym przypadku to widomo ze czystosc to podstawa.
Svempa pisze:pojedzcie do Czech
bylem w Czechach i brak problemow, wiadomo moglem miec fart.


Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e

Awatar użytkownika
DZIOBEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 11, 2008 00:50
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: DZIOBEK » czw lut 21, 2008 23:32

Svempa pisze:po miescie jeździ taryfa passat b4 z H.I.D i czesto ja widze i ciagle jest to samo... wali to jakby na dlugich jechal, przy warunkach jesienno-zimowych gdy na drogach jest duzo brudu i blota a lampy brudza sie w tempie blyskawicznym razy 3 to nawet dobrze ustawiony xenon w zwyklych lampach bedzie napieprzac po oczach i co mam czekac do odwilzy az kierowca raczy lampy umyc bo przeciez spryskiwaczy niema w zestawach H.I.D... Ktoś pisal ze z policja itp nie ma problemu, pojedzcie do Czech,Austri i macie bankowa pokute jak was przyczaja.. o demontazu nie wspomne. przypomniala mi sie teraz pewna sytuacja sprzed roku gdzies kiedy to na pustej drodze w nocy na przeciw wyjechalo auto ktore mialo "xenon by jasko mechanik garage" no to poczestowalo sie klienta najpierw 4 drogowymi (cieżarowka) a jak kolo przelaczyl na dlugie to dołaczylismy jescze 10 lamp zamontowanych na orurowaniach u góry i na dole i kolo nie mial szans na wygranie a jego mine bylo widac ze 100 metrów :green_fuck: :grin: skapitulowal i zatrzymal sie na poboczu na pozycyjnych... a w lusterku nie bylo widac co dalej robil... ot taki prosty sposb na takich tunerów..
Kolego temat został przerobiony na wszystkie możliwe sposoby.
Cofnij się kilka stron do tyłu i poczytaj - każdy ma inne zdanie i PRIORYTETY
nikt nikogo nie przekonał i pewnie tak już pozostanie.
Jedno co zgodnie udało nam się ustalić to że soczewki są bardziej stylistyczno-designersko-zabezpieczającym zabiegiem niż przekładającym się na konkretny efekt świetlny.

Na temat HID-ów rozmawialiśmy także tu:

forum.VWGolf.pl Strona Główna » Modyfikacje » Style » Xenon w MK3 - jaki zestaw polecacie


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/109/ddcba052b41b93c0.jpg[/img][/url]
[i][color=blue][size=84]Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.[/size][/color][/i]

Awatar użytkownika
kwitecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: kwitecki » pt lut 22, 2008 09:39

DZIOBEK pisze:Jak 6 żarówek w ringach
tak jest, sa rozmieszczone w rownych odstepach po calej dlugosci ringu co daje dobre podswietlenie. O ile pamietam to ring wokolo soczewki ma 6 zarowek a ten na okolo swiatel drogowych 5 bo troszke mniejszy jest.
W in.pro jest gorzej bo ring jest dobrze oswietlony na dole a na gorze kiepsko co srednio mi sie podobalo . To wyglada tak jak w tych dorabianych ringach ktroe na koncach maja wstawione diody i tam swieca mocno a czym blizej srodka tym slabiej.
DZIOBEK pisze:I jak wypada soczewka H7 InPro i FK
ja nie narzekam na te swoje FK. in.pro swieca bardzo podobnie chociaz moze minimalnie slabiej pod wzgledem inmtensywnosci swiatla ale to dokladnie moznaby sprawdzic majac obydwie lampy w reku i porownujac. Co do linii swiatlo-cien obydwie sa poprawne. W FK lepiej wykonane jest swiatlo drogowe gdyz lepiej sie rozprasza.


Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e

Awatar użytkownika
kustro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 23:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kustro » pt lut 22, 2008 11:50

No niewiem czy drogo,powiedziałbym że za dobre zamienniki zawsze trzeba zapłacić.Jak pisałem wcześniej nie chciałem w żadnym wypadku angel eyes,tylko i wylacznie soczewki ,najlepiej zeby wygladaly jak oryginalne(pozatym soczewka w moich lampach przeznaczona do xenonów oraz zestawów HID,może to zabrzmiało śmiesznie ale na pudle oraz w parametrach lampy jest to wyszczególnione
,piszę to co podaje producent)
hm moze jestem za stary na te bajery,niewiem,i rowniez trzymam sie tego ze ringi ma tylko bmw :P,no ale dla każdego coś innego,zrobie dzisiaj foto i wrzuce jak to u mnie się prezentuje,pozdrawiam

zapraszam do obejrszenia oferty HELIX AUTOmotive ,tam sa identyczne soczewki jak oryginalne na ktore polowałem,niestety nieupolowalem,jedynie co rozni od oryginalu to to ze niema podwojnego migacza a ma halogen
http://www.helixautomotive.com/head_vw.html
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 12:07 przez kustro, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » pt lut 22, 2008 12:29

Przeczytalem caly ten temat i caly czas myslalem i bylem przekonany, ze aby zalozyc i spokojnie uzytkowac zestaw HID u siebie w lampach H1+H1 musze kupic lampy na soczewce...A z waszych wypowiedzi wynika, ze wcale nie sa potrzebne...?
DZIOBEK pisze:Jedno co zgodnie udało nam się ustalić to że soczewki są bardziej stylistyczno-designersko-zabezpieczającym zabiegiem niż przekładającym się na konkretny efekt świetlny.
Co wiecej, soczewka jednak tez wprowadza pewne straty?
DZIOBEK pisze:Nie czarujmy się soczewka jednak troszkę tłumi.
Czyli podsumowujac, na zwyklych lampach (czyt. NIE SOCZEWKA) mozna to dobrze wyregulowac i nie bedzie problemu z uzytkowaniem?
Najlepiej gdyby znalazl sie ktos z lampami H1+H1 z zamontowanym HID-em i np przedstawil zdjecie jak mu swieci.



Awatar użytkownika
kwitecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: kwitecki » pt lut 22, 2008 14:39

Tical pisze:musze kupic lampy na soczewce
nie musisz. Tutaj chodzi o to iz w lampach soczewkowych latwiej zapanowac nad wiazka swiatla (dlatego wiekszosc oryginalnych xenonow jest na soczewce) .
Tical pisze:soczewka jednak tez wprowadza pewne straty?
tu chodzi o to iz w soczewce jest przeslona ktora "formuje" wiazke swiatla by wygladala mniej wiecej tak __/--
i przez to czesc swiatla jest popostu blokowana ta przeslona. W lampach zwyklych zadanie przeslony spelnia odpowiednio uformowany odblysnik lub w starszych modelach prazki na szklanym kloszu ale nic nie jest przysloniete .


Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 340 gości