ściąga na prawo ale tylko w momencie jak wciskam gaz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

ściąga na prawo ale tylko w momencie jak wciskam gaz

Post autor: specWROC » wt lut 19, 2008 09:24

Witam,
podpinałem się z moim pytaniem pod inne tematy ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi dlatego zakładam osobny temat.

Wymieniłem opony na funkiel nóweczki, sprawdziłem zbieżność i końcówki ale nie sprawdzałem tych tulejek i silentblocków, ogólnie nie sprawdzałem elementów metalowo gumowych zawieszenia

Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.

ZA JAKIEKOLWIEK SUGESTIE PUNKTY
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 09:34 przez specWROC, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mateusz61125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: mateusz61125 » wt lut 19, 2008 09:42

witam, otóz miałem ten sam problem
specWROC pisze:Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
Masz może luzy na kołach??
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt lut 19, 2008 12:54

mateusz61125 pisze:witam, otóz miałem ten sam problem
specWROC pisze:Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
Masz może luzy na kołach??
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...
i co było u Ciebie przyczyną?



gczester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 21:04
Lokalizacja: SKIERKI

Post autor: gczester » wt lut 19, 2008 13:54

na bank masz wyrobione tuleje na wahaczu skoro ściąga w prawo bardziej wyrobiony musi być lewy wahacz lepiej szybko się z tym uporaj bo zkosisz nowe opony



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt lut 19, 2008 17:54

ile kosztuje taki komplet tulejek?odrazu robi się 2 strony?dopiero jakoś za 2 tygodnie będę mógł to zrobić, ale w tym tygodniu pojadę do znajomka na kanał i oceni mi czy to na pewno tulejki

[ Dodano: 19 Lut 2008 19:32 ]
właśnie czytałem sobie o tych tulejach i to że przy hamowaniu mnie wogóle nie ściąga nie wskazuje na uszkodzenie tulejek



Awatar użytkownika
mateusz61125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: mateusz61125 » wt lut 19, 2008 20:37

u mnie mechanik stwierdził wymiane tulejek przedniego wahacza oraz wymiana koncówek drązkow



vidget
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 04, 2008 03:20
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: vidget » wt lut 19, 2008 21:25

hehehe panocki sprawdz tylna belke a raczej jej Simerbloki (jak to zrobic wez klucz do kol sprobuj dokrecac i odkrecac zobaczysz wtedy czy kolo pracuje w tyl i w przod :) pzdr :D
jesli byl by przod zciagalo by caaly czas :D:D
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 21:26 przez vidget, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt lut 19, 2008 23:42

a może tak być że jedna półoś poprostu mocniej ciągnie?



patutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 12, 2008 20:17
Lokalizacja: kraków

Post autor: patutek » wt lut 19, 2008 23:47

witam
mam pytanko
miałam silnik na gaźniku ale padł
zakupiłam nowy na wtrysku ale niewiem co musze do niego jeszcze nabyć aby działał elegancko
Będe wdzięczna za Pomoc



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt cze 23, 2009 21:58

odświeżam powtarzałem zbieżność i dalej mam to samo



Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » wt cze 23, 2009 22:55

Wymień tylne tuleje przedniego wahacza na pełne o numerach oryginału 8N0 407 181B mogą byc firmy Lemforder. Koło a dokłanie wahacz nie będzie chodził przód-tył podczas obciążenia czyli hamowania lub przyspieszania i powinien Ci iść prosto. Jeśli to nie to to powinieneś poszukać luzów w zawieszeniu


Tomek Dx

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw cze 25, 2009 22:43

zbieżność po wymianie trzeba ponownie ustawić?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt cze 26, 2009 17:57

specWROC pisze:a może tak być że jedna półoś poprostu mocniej ciągnie?
hehehhe , ale mnie rozbawiłes :D


co do tuleji to jezeli okaze sie ze masz j do wymiany to koszt jednj okolo 40 zł , musisz pozniej zrobic geometrie, czyli kąty i zbieznosc.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » pt cze 26, 2009 18:14

najprawdopodobniej to bedą tuleje wachaczy :) miałem dokładnie tak samo :) a jesli chodzi o półosie to pamiętaj ze od tego mamy mechanizm róznicowy zeby załatwqiał takie sprawy czyli : zawsze ciągnie tylko jedno koło a napęd z jednego na drugie przekazywany jest za pomoca mechanizmu róznicowego :) mówimy o klasycznym napędzie na przód:) gdyby oba koła ciągneły jednoczesnie z taka sama siła to ty bys skręcił a samochód pojechał by prosto ;p po wymianie tulei nalezało by sprawdzić tez zbierznośc lub nawewt cała geometrie zawieszenia no i obserwowac oponki na wszelki wypadek :) zeby nie podarło bo szkoda...
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 18:16 przez ziolo115, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 395 gości