ściąga na prawo ale tylko w momencie jak wciskam gaz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ściąga na prawo ale tylko w momencie jak wciskam gaz
Witam,
podpinałem się z moim pytaniem pod inne tematy ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi dlatego zakładam osobny temat.
Wymieniłem opony na funkiel nóweczki, sprawdziłem zbieżność i końcówki ale nie sprawdzałem tych tulejek i silentblocków, ogólnie nie sprawdzałem elementów metalowo gumowych zawieszenia
Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
ZA JAKIEKOLWIEK SUGESTIE PUNKTY
podpinałem się z moim pytaniem pod inne tematy ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi dlatego zakładam osobny temat.
Wymieniłem opony na funkiel nóweczki, sprawdziłem zbieżność i końcówki ale nie sprawdzałem tych tulejek i silentblocków, ogólnie nie sprawdzałem elementów metalowo gumowych zawieszenia
Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
ZA JAKIEKOLWIEK SUGESTIE PUNKTY
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 09:34 przez specWROC, łącznie zmieniany 1 raz.
- mateusz61125
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
witam, otóz miałem ten sam problem
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...
Masz może luzy na kołach??specWROC pisze:Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
i co było u Ciebie przyczyną?mateusz61125 pisze:witam, otóz miałem ten sam problemMasz może luzy na kołach??specWROC pisze:Mam taki problem, że jak z miejsca dodaje gazu i puszcze kierownice to lekko ją skręca w prawo i auto ucieka do prawej, jak podczas jazdy z wciśniętym gazem jest to samo....kiedy mocno hamuje i puszcze kierownice jest idealnie na wprost nic nie ściąga wtedy.
Jeżeli tak to możesz popatrzeć drażki lub sworznie wachacza (tak mi przynajmniej powiedział mechanik-o ile mmozna go tak nazwać...
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ile kosztuje taki komplet tulejek?odrazu robi się 2 strony?dopiero jakoś za 2 tygodnie będę mógł to zrobić, ale w tym tygodniu pojadę do znajomka na kanał i oceni mi czy to na pewno tulejki
[ Dodano: 19 Lut 2008 19:32 ]
właśnie czytałem sobie o tych tulejach i to że przy hamowaniu mnie wogóle nie ściąga nie wskazuje na uszkodzenie tulejek
[ Dodano: 19 Lut 2008 19:32 ]
właśnie czytałem sobie o tych tulejach i to że przy hamowaniu mnie wogóle nie ściąga nie wskazuje na uszkodzenie tulejek
- mateusz61125
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:21
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
hehehe panocki sprawdz tylna belke a raczej jej Simerbloki (jak to zrobic wez klucz do kol sprobuj dokrecac i odkrecac zobaczysz wtedy czy kolo pracuje w tyl i w przod pzdr
jesli byl by przod zciagalo by caaly czas :D
jesli byl by przod zciagalo by caaly czas :D
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 21:26 przez vidget, łącznie zmieniany 1 raz.
Wymień tylne tuleje przedniego wahacza na pełne o numerach oryginału 8N0 407 181B mogą byc firmy Lemforder. Koło a dokłanie wahacz nie będzie chodził przód-tył podczas obciążenia czyli hamowania lub przyspieszania i powinien Ci iść prosto. Jeśli to nie to to powinieneś poszukać luzów w zawieszeniu
Tomek Dx
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
najprawdopodobniej to bedą tuleje wachaczy miałem dokładnie tak samo a jesli chodzi o półosie to pamiętaj ze od tego mamy mechanizm róznicowy zeby załatwqiał takie sprawy czyli : zawsze ciągnie tylko jedno koło a napęd z jednego na drugie przekazywany jest za pomoca mechanizmu róznicowego mówimy o klasycznym napędzie na przód:) gdyby oba koła ciągneły jednoczesnie z taka sama siła to ty bys skręcił a samochód pojechał by prosto ;p po wymianie tulei nalezało by sprawdzić tez zbierznośc lub nawewt cała geometrie zawieszenia no i obserwowac oponki na wszelki wypadek zeby nie podarło bo szkoda...
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 18:16 przez ziolo115, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 296 gości