TERMOSTAT !!!!!!!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
TERMOSTAT !!!!!!!!!!
Czy w czasie jazdy po otwarciu się termostatu moze się on zamknac w czasie tej samej jazdy ? Temperaura na zewnatrz ponad 20 stopni predkosc od 20 do 90 km, temperatura plynu w chlodnicy 92-100 stopni
- tomek26106
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Caly czas 100 stopni przy jedzie 90 -100km/h na trasie(chociaz poczatkowo chwile zatrzymuje sie na 90 stopni)- lato, w miescie spada do 92-95, jak wiejzdzam pod duze gory dochodzi do 110 !!!, jak z gory na biegu spada do 85 stopni.
Jak grzalem go w miejscu to wszytko nagrzewalo sie nastepujaco (grzanie w samochodzie wylaczone):
kolejnosc nagrzewania
1. rury wchodzace do wnetrza samochodu obie (gorna i dolna)
2.waz gorny silnik-chlodnica
3.chlodnica
4.waz dolny termostat otwiera sie przy temp ponad 90, gdy jest na wskazniku 100 stopni waz dolny jest goracy tak jak gorny
5 wentylator wlacza sie przy okolo 97 stopniach, ale nie powoduje spadku temp na wskazniku stale utrzymuje sie 99 stopni
Jak wjezdzalem pod gore w Bieszczadach raz sie zdazylo ze podczas gdy mialem wlaczone grzanie w samochodzie na full po zatrzymaniu sie na parkingu chlodnica byla zimna, temp na wskazniku prawie 110 !!!, dopiero po scisnieciu wezy chlodnica sie zaczela grzac
Nie mam objawow uszkodzonej uszelki pod glowica.
Jak grzalem go w miejscu to wszytko nagrzewalo sie nastepujaco (grzanie w samochodzie wylaczone):
kolejnosc nagrzewania
1. rury wchodzace do wnetrza samochodu obie (gorna i dolna)
2.waz gorny silnik-chlodnica
3.chlodnica
4.waz dolny termostat otwiera sie przy temp ponad 90, gdy jest na wskazniku 100 stopni waz dolny jest goracy tak jak gorny
5 wentylator wlacza sie przy okolo 97 stopniach, ale nie powoduje spadku temp na wskazniku stale utrzymuje sie 99 stopni
Jak wjezdzalem pod gore w Bieszczadach raz sie zdazylo ze podczas gdy mialem wlaczone grzanie w samochodzie na full po zatrzymaniu sie na parkingu chlodnica byla zimna, temp na wskazniku prawie 110 !!!, dopiero po scisnieciu wezy chlodnica sie zaczela grzac
Nie mam objawow uszkodzonej uszelki pod glowica.
- tomek26106
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzięki sprawdze to.
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 07:34 ]
Aha, zaczne chyba od plukania ukladu, mozecie mi powiedziec czym najlepiej plukac i jak
pozdrawiam
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 12:38 ]
Ok znalazłem na forum.
Mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać czy chłodnica jest zakamieniona, zapchana.
Jeżeli płukałem ja wezem ogrodowym pod dosc duzym cisnieniem i woda raczej bez problemu przelatywala przez chlodnice czy jest ok ?
Aha
Jakie są objawy słabej pracy pompy wody tzn kiedy niewydolnosc pompy powoduje ze grzeje sie silnik- w kazdej sytuacji, czy tylko podczas duzych obciazen np podjazd pod duza gore?
Z gory dzieki
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 07:34 ]
Aha, zaczne chyba od plukania ukladu, mozecie mi powiedziec czym najlepiej plukac i jak
pozdrawiam
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 12:38 ]
Ok znalazłem na forum.
Mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać czy chłodnica jest zakamieniona, zapchana.
Jeżeli płukałem ja wezem ogrodowym pod dosc duzym cisnieniem i woda raczej bez problemu przelatywala przez chlodnice czy jest ok ?
Aha
Jakie są objawy słabej pracy pompy wody tzn kiedy niewydolnosc pompy powoduje ze grzeje sie silnik- w kazdej sytuacji, czy tylko podczas duzych obciazen np podjazd pod duza gore?
Z gory dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości