Spadek napiecia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aquater
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lis 08, 2007 22:51
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Spadek napiecia

Post autor: aquater » wt lut 19, 2008 00:16

Witam. Mam problem. Otoż mój samochód postał w garażu ok 2 dni i po kilku przekręceniach rozrusznikiem nastąpił spadek napięcia. Zmierzyłem akumulator ma on ok 12.6V. Jaka może być przyczyna mojego problemu?? Dodam iż jeżdżę na gazie a że się benzyna skończyła to dolałem do pustego baku ok 2 litrów paliwa na rozruch. Dlaczego tak ciężko kręci?
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 11:43 przez aquater, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 19, 2008 00:26

12,6 to mało
za malo pradu zmgazywnowanego w aku powoduje ze slabiej kreci. Widocznie aku jest slaby bo stał tylko dwa dni



Awatar użytkownika
aquater
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lis 08, 2007 22:51
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

re

Post autor: aquater » wt lut 19, 2008 00:28

Aku nie wymieniany ok 2-3 lat



erisoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr mar 02, 2005 16:15
Lokalizacja: Puławy

Re: re

Post autor: erisoft » wt lut 19, 2008 18:49

a sprzwdziles ladowanie na pracujacym siliku. powinno byc ponad 14V przy włączonych swiatlach. wiem z wlasnego doswiadcznia ze niekture alternatory od mk2 chyba firmy valeo czasem lubia niedoladowac akumulator, (napiecie ok 13.6V podczas normalnej jazdy na swiatlach+nawiew). w lato nie ma problemu, ale w zime jest gorzej. i nikoniecznie musi byc to wina zlego regulatora napiecia aleternatora. problem moze byc gdzies w samym alternetorze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 404 gości