mkIII jedna wycieraczka ale jaka??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mkIII jedna wycieraczka ale jaka??
czy ktos w mkIII robil sobie jedna wycieraczke mam pytanie zrobilem sobie mechanizm na jedna wycieraczke tzn dospawalem tem plaskownik tylko teraz mam pytanka od czego najlepiej wstawic ramie bo te w mkIII jest takie powyginane i dosc dziwnie wyglada chcialbym jakies proste w miare ladnie wygladajace i jakiej dlugosci pioro zalozyc prosze o szybka odp zalezy mi na czasie
kozystalem z opisu od mk2 zobaczymy co z tego bedzie plaskownik wlasnie sie spawa w warsztacie wiec jeszcze nie mialem okazji jezdzic z jedna wycieraczka wogole nie wi3em czy to bedzie chodzic znaczy chodzic bedzie na pewno tylko jak hehe pod wieczor napisze co i jak
wycieraka od merola ciekawe tylko szybka moze byc za malenka ale od razu daszek bym sobie przecieral
poczekam jeszcze na inne propozycje
wycieraka od merola ciekawe tylko szybka moze byc za malenka ale od razu daszek bym sobie przecieral

poczekam jeszcze na inne propozycje

Re: mkIII jedna wycieraczka ale jaka??
My kiedyś w cc/sc bawiliśmy sie w przekładkę z uno
Uno ma pojedyńczą wycieraczkę i w miare łatwo dostać 


teraz mam pytanie czy jesli zrobimy w mkII pojedyncza i przedluzymy ten plaskownik o 13mm jaki ona wykonuje ruch 180 stopni od dolu szyby do dolu czy jakis nie pelny bo mysle ze w mkIII wystarczy jesli bedzie to ok 150 stopni tylko wtedy trzeba kombinowac z dlugoscia tego plaskowniczka zeby wycieraczka za szybke nam nie wysskakiwala
a ta wyciora od uno pasuje tzn czodzi mi o ramie czy na frez wejdzie i czy nie za dlugie
a ta wyciora od uno pasuje tzn czodzi mi o ramie czy na frez wejdzie i czy nie za dlugie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości