wymiana uszczelki pod głowicą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kubavwujek
- Użytkownik
- Posty: 442
- Rejestracja: śr maja 25, 2005 18:53
- Lokalizacja: Sandomierz / Eindhoven
- Kontakt:
wymiana uszczelki pod głowicą
mam problem z moim golfikiem MK3 1.8 ponieważ ciśnienie oleju jest bardzo niskie
miga mi kontrolka i wyje brzęczyk.
nie jestem żadnym mechanikiem ale chciałbym wymienić uszczelkę sam
czy warto samemu się brać za tę robotę? na co zwracać szczególną uwagę?
miga mi kontrolka i wyje brzęczyk.
nie jestem żadnym mechanikiem ale chciałbym wymienić uszczelkę sam
czy warto samemu się brać za tę robotę? na co zwracać szczególną uwagę?
Re: wymiana uszczelki pod głowicą
jak znasz sie troche na mechanice to mozesz sie sam wziac za ta robote,ale jak nie to daj to jakiemus fachurze.masz klucz dynamometryczny?bo to chyba najwazniejsze bedzie.nie wiem moze glupoty gadam i sie nie znam ale ja bym sie za to sam nie wzial.kubawujek pisze:mam problem z moim golfikiem MK3 1.8 ponieważ ciśnienie oleju jest bardzo niskie
miga mi kontrolka i wyje brzęczyk.
nie jestem żadnym mechanikiem ale chciałbym wymienić uszczelkę sam
czy warto samemu się brać za tę robotę? na co zwracać szczególną uwagę?
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
wymiana uszczelki pod głowicą nie usunie ci problemu brzęczyka ( co ma piernik do wiatraka?). Jeśli koniecznie chcesz sam tą uszczelke wymieniać to powinienes wiedziec jak dokręcic głowicę( kolejność dokręcania śrub, i moment dokręcania) i potem tylko ustawisz rozrząd i po robocie. Ale moja rada :jak juz głowica zdjęta to warto ją planować , wymienić uszczelniacze zaworowe i lekko na paste dotrzeć zawory. Koszt uszczelniaczy 10zł, a planowanie ok 30zł ale zwróci ci sie to bo spadnie zużycie oleju.
VW- da weiss mann, was mann hat.
- kubavwujek
- Użytkownik
- Posty: 442
- Rejestracja: śr maja 25, 2005 18:53
- Lokalizacja: Sandomierz / Eindhoven
- Kontakt:
pewien mechanik powiedział mi że silnik nie trzyma ciśnienia oleju a brzęczyk odpowiada właśnie za ciśnienie przeciażKaktus pisze:wymiana uszczelki pod głowicą nie usunie ci problemu brzęczyka ( co ma piernik do wiatraka?
a uszczelkę i tak trzeba wymienić bo pojawił się olej na silniku
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2005 09:23 ]
i jeszcze jedno pytanie : czy są potrzebne jakieś klucze specjalistyczne ?
Zmień mechanika bo Cię oszukuje lub niedouczony. Uszczelka pod głowicą nie ma związku z ciśnieniem oleju. O tym problemie było juz dużo pisane na forum ( poszukaj). Przyczyną może być uszkodzony czujnik cisnienia oleju, lub panewka na wałku pośrednim, albo pompa olejowa z powodu jeżdzenia na podejrzanej jakości oleju.
VW- da weiss mann, was mann hat.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:13
- Lokalizacja: dolny śląsk
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
potrzebna gwiazdeczka 12 katna :] co do wycieku oleju to nie ma wplywu napewno na cisnienie bo gdyby przez wyciek spadalo to by wysralo caly olej w chwilunie :] bardziej zajalbym sie zdjeciem michy olejowej i sprawdzeniem stanu pompykubawujek pisze:pewien mechanik powiedział mi że silnik nie trzyma ciśnienia oleju a brzęczyk odpowiada właśnie za ciśnienie przeciażKaktus pisze:wymiana uszczelki pod głowicą nie usunie ci problemu brzęczyka ( co ma piernik do wiatraka?
a uszczelkę i tak trzeba wymienić bo pojawił się olej na silniku
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2005 09:23 ]
i jeszcze jedno pytanie : czy są potrzebne jakieś klucze specjalistyczne ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości