Zerwany gwint w bloku :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » ndz lut 17, 2008 12:21

kolego poszukaj gwint firmy BOLHOF czy jakoś tak mają systemy napraw gwintów bardzo szybko,tanio i doklądnie pozdrawiam


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
tuer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:04
Lokalizacja: Am Gallimh

Post autor: tuer » pn lut 18, 2008 00:06

Bomb_A pisze:jak sprawdziłem w etce to jest M11 1.5 a nie 1 czyli bardzo popularny gwint.
Dokładnie to M11x1.5x96

[url=http://img99.imageshack.us/img99/775/beztytuukj9.th.jpg]Obrazek[/URL]
No faktycznie. Zle odczytalem w Etce :) byla duza przerwa po kropce i myslalem ze 5x96 tyczy sie czegos innego. Dzieki za uswiadomienie bo bym sie wkopal w niepotrzebny wydatek.

ps. GtiBodek. Pare postow wyzej Bomb_A zarzucil linkiem do tej firmy. Ale dzieki.



Awatar użytkownika
Bomb_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 22:40
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: Bomb_A » pn lut 18, 2008 00:57

spoko ;) także życzę powodzenia i napisz czy patent się sprawdził


Moje zdjęcia

http://www.galeria-michalb.prv.pl/

Awatar użytkownika
tuer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:04
Lokalizacja: Am Gallimh

Post autor: tuer » czw kwie 10, 2008 00:06

No więc wracając do tematu. Wkładki działają. Wstawiłem je we wszystkie 10 otworów. Muszą być tylko odpowiednio długie. Gwint mocny jak orginał. I tu mogłby być happy end.
Na głowiece czekałem 4 tygodnie. W między czasie dowiedziałem sie że mam chyba walnięty kanał w głowicy i czy czasem nie leciał mi olej do układu chłodzenia. Mieli cos z tym zrobic ale w końcu okazało sie ze głowica jest OK. POskładałem wszytko. Silniczek chodzi jak nigdy. Jednak po jakim czasie zauwazyłem ze w zbiorniczku wyrównawczym zaczyna wypluwać olej. Najpierw myslałem ze to moze pozostałosci z przed naprawy. Jednak im dalej tym gorzej. Przepusciłem przez układ chyba z 20 litrów wody i dalej to samo. Olej w ogromnych ilosciach. Jestem załamany bo to oznacza katastrofe tylko jaką.

I teraz niech mi kto poradzi czy to głowica jest walnięta i jak to sprawdzić. To opcje bym jeszce zniósł.
Albo: Wstawialismy te Helicoil z kolegą. On to czasem zapomnie pomyslec. Ja patrzyłem czy równo a on wiercił. No i rozwierca te gwinty w tym bloku a ja mu na to. Ej no k..... bo sie przewiercisz. A on ze spoko, dobrze bedzie. Scianki na dnie otworów okazały sie bardzo cienki no i poprzewiercał pare.
I teraz pytanie. Czy jest mozliwe że centralnie pod otworami w bloku na szpilki lecą scianki rozdzielające kanały ? I przez to delikatne przewiercenie zostały naruszone ?

[ Dodano: 09 Kwi 2008 23:19 ]
Zdjąłem głowice i raczej to nie przez przewiercenie.Te same kanały lecą pod gwintami.
Ale cos sobie przypomniałem. Mam dwa czujniki cisnienia oleju w głowicy. Nie zanotowalem sobie jak byly przed wykreceniem. Bardzo mozliwe ze je wkrecilem na odwrot. Teraz tak. Jeden byl 1,4 bara taki jak ma byc a drugi jak sie okazalo czujnik o numerze juz nie produkowanym ktorego zamiennikiem jest 0,25 bara do ABU. Czy jezeli je zamienilem miejscami to moglo to miec jakis wplyw na olej. Np. cisnienei poszlo w gore i cos mi rozsadzilo ? Nie znam sie na silnikach ale tak sobie gdybam.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 10, 2008 02:27

czujniki nie mają nic do tego ze olej sadzi do płynu


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości