wspomaganie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

wspomaganie kierownicy

Post autor: zelu » sob lut 16, 2008 22:44

witam =zakladam nowy temat gdyz w zadym z przeczytanych nie ma wiadomoci ktore mnie interesuja
1.ktore sruby i w jakiej kolejnosci nalezy odkrecic aby wymienic pasek wspomagania
2. czy ktoś mogłby zamiescić foto manual tej operacji
3. jakiej firmy pasek polecacie

specyfikacja 1,8AAM bez klimy

z góry Dzieki Panowie ( i Panie) :okej:



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » sob lut 16, 2008 23:24

Bez różnicy która odkrecisz najpierw ale musisz odkrecic dwie. Ta co jest z tymi ząbkami itą od środka silnika co jest z samego przodu. A jaki pasek kupisz to twój wybór. To jest pasek klinowy więc nie ma co przebierać w firmach bo jak strzeli to zero szkody. Kupujesz, zakładasz i jezdzisz dalej.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 16, 2008 23:39

trzeba jeszcze poluzować śróbę na której pompa się obraca przy naciąganiu, nad pompą, wzdłuż jej osi, klucz chyba 16, bez tego pozrywasz ząbki na śróbie napinającej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości