Mierzyłem i między dwoma zewnętrznymi jest 0.6V Między środkowym a klemą minusową jest 8.5V a jak kręcę to jest 6V. Pojechałem na szrot i gość za aparat powiedział mi 100zł, a za sam hallotron 80zł to tylko się uśmiechnąłem i podziękowałem Teraz pytanie, skąd mogę wiedzieć, że ten aparat ma czujnik halla a nie przerywacz? http://allegro.pl/item314013143_vw_golf ... onowy.html
Pozdrawiam!
Brak iskry podczas kręcenia rozrusznikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
stary sorki, ale lepiej podjedź z tym do mechanika. 100 zeta za cały aparat to dobra cena, jesli jest taki jak potrzebujesz to bierz.Kassten pisze:skąd mogę wiedzieć, że ten aparat ma czujnik halla a nie przerywacz?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nie za bardzo kumam o co chodzi... Tak więc, po kilku rzutach hallotronem o ściany w moim garażu postanowiłem jeszcze raz dogłębnie przemyśleć całą sprawę. Jeżeli na skrajnych kablach miało być 12V a było 0.6 i jeden z tych kabli jest masą czyli dostaje za mało prądu. podpiąłem do tej kostki na krótko + z akumulatora i iskra jest normalnie. Czyli hallotron jest raczej sprawny. Kabel w którym powinno być 12V wychodzi z modułu na podszybiu. Oznacza to, że moduł padł?Paweł Marek pisze:Kassten napisał/a:
skąd mogę wiedzieć, że ten aparat ma czujnik halla a nie przerywacz?
stary sorki, ale lepiej podjedź z tym do mechanika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości