Wymiana katalizatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » sob wrz 03, 2005 12:09

Jak będzie miał gaz to nic nie wyjdzie w analizie spalin (jeśli będzie miał dobrze ustawioną instalację). Wtedy tylko CO2 i H2O.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob wrz 03, 2005 12:20

Prawidłowa analiza powinna być i na benzynie i na gazie ale tak naprawde chyba nikt się do tego nie stosuje.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » sob wrz 03, 2005 13:19

Pozwole sobie powtorzyc pytanko z poprzedniej strony:
"Panowie mam pytanie- jak jest w silnikach RF- czy tam jest lambda w kacie??? Czy w ogole jest lambda?? :chytry: "



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob wrz 03, 2005 13:38



=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob wrz 03, 2005 17:09

hej.mozesz kupic uzywany golym okiem widac czy jest zapchany.ja wywalilem roznica taka ze tylko predkosc max.sie zwiekszyla na przyspieszeniu nie zyskal.lepiej wydlub stary i wstaw rure w srodek bo bedzie takie kotlowanie sie i bedzie dziwny odglos przytym.uzywany na szrocie widzialem ok100-150zl bez problemu.

[ Dodano: Sob Wrz 03, 2005 17:12 ]
a sonda jest w kolektorze wydechowym kolo silnika zaraz.a na rejestracji beda inne odczyty mi pomoglo 0.5 l.wodki;)



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob wrz 03, 2005 19:05

Do w/w porad trzeba do dołożyć możliwe problemy.Przy rurze w wydłubanym katalizatorze wszystko będzie OK jeśli tłumikarz to dobrze wszystko pospawa.Wystarczy malutki luz i rura może tłuc się o blache katalizatora.A przy zakupie używanego kata trzeba brac pod uwage możliwość że na oko wyglądający dobrze katalizator będzie działał jak grzechotka jeśli w środku jest jakiś odprysk albo pęknięcie.Spotkałem się z takim przypadkiem w 6 letnim Renault Megane i swoim obecnym Golfie (własnie dlatego wywaliłem kata).To takie kupowanie kotka w worku bo nie wiadomo ile już ten katalizator przejechał i w jakim realnie jest stanie bo nie wszystko widać "na oko".Biorąc pod uwage że mkII skończyli robić w 92r masz praktycznie zerowe szanse kupić używke na której ktoś przejechał mniej niż 100.000km.
a sonda jest w kolektorze wydechowym kolo silnika zaraz...
Gdzie ? W gaźnikowym RF'ie ? :panna: Nie każdy mkII ma RP pod maską :bajer:


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości