diagnostyka 1.8 RP i bledy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr lut 13, 2008 18:57

pogrzebałem trochę i obroty spadły do 1200, jak sie ECU ustawia po resecie to obroty ładnie się tryzmją na około 850, a potem chwila jazdy, i znowu 2343

a mechanika nie znam, sam bym z chęcią pojechał sprawdzić czy nie jest przestawiony :grrr:



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » śr lut 13, 2008 21:15

a próbowałeś sprawdzić czujnik ssania (niebieski) może Ci krokowiec wariuje


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw lut 14, 2008 22:11

czujniki sprawne ;) ale odpaliłem silnik i podcisnienia sprawdzałem, potem przyszedł czas na złącza, docisnełem złacze wchodzące do krokowca i obroty spadły na 1200 co mi wyglada na brak styku z czujnikiem otwarcia przepustnicy, zdaje mi sie że ECU poprostu nie wiedziało że krokowiec otworzył przepustnice i go wywaliło do końca , jutro baterią wypchne dzwigienke krokowca na maxa i zobacze jakie obroty bedzie mieć silnik :okej: jeżeli przypuszczenia sa dobre to pójdzie troche ponad 2000RPM i będzie rada dla wszssytkich z mega wysokimi obrotami biegu jałowego :pub:

Dalej nie tłumaczy to błędu 2343 który pojawił sie jak jeszcze obroty były normalne, jako że silnik spala olej wiec mogło zawalić sondę, nie potrafię jej wykręcić :panna: skołuje se oscyloskop i zobacze co tam sonda generuje
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 22:15 przez RasPL, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » czw lut 14, 2008 23:57

RasPL pisze:odpaliłem silnik i podcisnienia sprawdzałem
jak sprawdzałeś podciśnienia?:)


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt lut 15, 2008 15:41

zdejmowanie i patrzenie czy coś sie zmienia, czy zasysa, i wzrokowy stan wężyków



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » pt lut 15, 2008 18:09

myślałem że masz jakiś wyszukany sposób :D :grin: bo ten co opisujesz to znam:)
ja mam inny problem nie wiem jakie obroty mają być na wolnych chodzi mi o wskazania obrotomierza, na ssani mam około 1500 a na wolnych (niby) od 1000 do 1200 nie wiem jaka może być przyczyna czy może to tylko moja schiza?


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt lut 15, 2008 20:04

na ciepłym silniku wolne obroty mają być 750-950 ja takie własnie miałem po regulacji TPSa

Co do moich przypuszczen to sa blędne, przy max wysunietym palcu krokowca obroty są wyższe niż 2000, dalej mam problem z silnikiem :/ Wczorajsze docisniecie zbiegło sie w czasie z chęcią silnika do zmniejszenia obrotów, dziś styki są sprawne na 100% a obroty znowu powyżej 2000 :( I tu pytanie czy to może być wina sondy ? te obroty sa na ciepłym i zimnym silniku, czujnik niebieski sprawny, TPS sprawny, wtryskiwacz sprawny, krokowiec sprawny, czujnik otwarcia przepustnicy sprawny, czujnik temp. powietrza sprawny zostaje lambda którą musze oscyloskopem sprawdzić



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » pt lut 15, 2008 22:34

wydaje mi sie że jeśli wszystko posprawdzałeś i jest ok to lewe powietrze ciągnie może podstawa pod wtryskiem. tak przy okazji jak silnik masz wyłączony to w jakiej pozycji jest wskazówka obrotka chodzi mi o to czy jest na 0 czy może poniżej bo wydaje mi sie że u mnie może to jest przestawione. i dlatego te obroty takie wysokie mam no i dodatkowo jeszcze wypadają mu zapłony i nie mam pojęcia co może być przyczyną, może masz jakieś sugestie
:bajer:
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 22:38 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob lut 16, 2008 06:12

podstawka pod przepustnicą cała bo całą przepustnice miałem w domu i wszystko sprawdzałem

[ Dodano: 22 Lut 2008 17:33 ]
załatwiłem se oscyloskop do zbadania sondy i odrazu sprawdzę halla, co do gubionych zapłonów to kopułka palec swiece i przewody, możliwe że też cewka zapłonowa, mi też się zdaje że coś gubi po wydechu czasem słychać - ale u mnie kopułka stara jeszcze orginalna a palec wygląda jakby się starł :bajer:

[ Dodano: 28 Lut 2008 17:15 ]
no i wszystko załatwione :bigok: 2343 to mieszanka uboga ! :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości