Jak zmniejszy dawkę paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak zmniejszy dawkę paliwa
Witam.Posiadam MK2 1.6 RF na gaźniku pierburg 2E.Moje pytanie jest takie jak zmniejszyc dawkę paliwa bo dużo pali a silnik nagrzewa się w kilka sekund i do tego kopci niebieskim dymem.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam mam wszytsko to samo co ty znaczy sie silnik i gaznik.
Nei kombinuj z dawka paliwa . JEsli duzo pali to lepiej wymenic podstawowe elementy autka.
Ja juz prawie koncze remonty wymieniłem sporo neidługio bede wiedzieł ile mi teraz bedzie brał. Dodam ze obecnie z 10l/100km nei schodzi. To norma. Jak bys chciał cos regulowac to daj znac to powiem ci co najlepeij zrobic i po taniemu. :DD
Nei kombinuj z dawka paliwa . JEsli duzo pali to lepiej wymenic podstawowe elementy autka.
Ja juz prawie koncze remonty wymieniłem sporo neidługio bede wiedzieł ile mi teraz bedzie brał. Dodam ze obecnie z 10l/100km nei schodzi. To norma. Jak bys chciał cos regulowac to daj znac to powiem ci co najlepeij zrobic i po taniemu. :DD
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dawke paliwa mozna zmniejszyc jedynie zmieniajac dysze. Ale to jest akurat w tym przypadku niemozliwe bo nikt nie robi innych rozmiarow niz te ktore sa zamontowane. Zmniejszyc spalanie w tym gazniku - to zalezy w jakim stanie masz autko, Mackooo dobrze mowi, najpierw najlepiej sprawdzic np opory toczenia na stacji diagnostycznej, cisnienie w oponach. Bo byc moze to jest powodem wysokiego spalania. Troche siedze w gaznikach, mojego autorstwa jest tu porada jak zmienic pierdka na webera z 125p, powiem ze na weberze ustawionym na moc silnika nie na oszczednosc auto palilo mi jakies 7 litrow w miescie... pierdek nie chce mi zejsc ponizej 9... dlatego juz po jutrze daje spowrotem weberka. A co do pierdka to moge cie serwisowka poratowac, tam jest jak co ustawiac. Np ssanie zeby krocej dzialalo. Jak cos to dajcie maile.
To nie ma żadnych śrubek regulacyjnych.I jeszcze jedna sprawa przy dodawaniu gazu dusi sie nie ma mocy nie ciagnie.
[ Dodano: 16 Lip 2007 18:12 ]
To nie ma żadnych śrubek regulacyjnych.I jeszcze jedna sprawa przy dodawaniu gazu dusi sie nie ma mocy nie ciagnie.Dodam że silnik mam po kapitalnym remoncie ale gaźnika nie ruszalem.
[ Dodano: 19 Lip 2007 16:06 ]
golfik dostaje za duzo paliwa i go dlawi.Wymienie dzisiaj czerwony czujnik temp( podobno sterujacy dawkapaliwa) i dam znac czy pomogloMaćkooo,
[ Dodano: 16 Lip 2007 18:12 ]
To nie ma żadnych śrubek regulacyjnych.I jeszcze jedna sprawa przy dodawaniu gazu dusi sie nie ma mocy nie ciagnie.Dodam że silnik mam po kapitalnym remoncie ale gaźnika nie ruszalem.
[ Dodano: 19 Lip 2007 16:06 ]
golfik dostaje za duzo paliwa i go dlawi.Wymienie dzisiaj czerwony czujnik temp( podobno sterujacy dawkapaliwa) i dam znac czy pomogloMaćkooo,
gaznik
widze ze te gazniki to jakies felerne sa!tez mam 2E i z ssaniem niemam problemu zalapuje normalnie i po ok 20 sekundach obroty spadaja na jakies 900-1000obr tylko ze wzrostem temp silnik lapie mi wieksze obroty wchodza do 1700obr i tak trzyma i niemwiem jak je zmniejszyc!!!!Pali jak smok!!! Moja 2 jest w automacie 1.6benzynka
pozdrawiam
pozdrawiam
Re: Jak zmniejszy dawkę paliwa
Silnik nagrzewa się w kilka sekund ? chyba kilka minut ... jeśli tak to okscooti84 pisze:Witam.Posiadam MK2 1.6 RF na gaźniku pierburg 2E.Moje pytanie jest takie jak zmniejszyc dawkę paliwa bo dużo pali a silnik nagrzewa się w kilka sekund i do tego kopci niebieskim dymem.
silnik po remoncie nie powinien kopcić na niebiesko (to oznaka spalania oleju ...)
masz obrotomierz ? czy dobrze zapala na ciepłym/zimnym ? czy ma równe wolne obroty ?
co to wg ciebie znaczy że dużo pali ? ile konkretnie ? .. na początek sprawdź sobie czy na nagrzanym silniku po odkręceniu obudowy filtra powietrza masz w pełni otwartą klapkę-przysłonę nad I gardzielą, możesz też sprawdzić czy gaźnik jest porządnie przykręcony do kolektora i czy w jego gumowej podstawie przypadkiem nie ma dziury ... jak chcesz więcej info co i jak możesz tam sprawdzić to mogę ci podesłać na maila
wszystko się da - dobrze wyregulowany i sprawny pierburg spokojnie zmieści się w 9 l w mieście i w 6 na trasie ...
[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 23:07 ]
a sprawdzałeś zawór zwiększania obrotów dla samochodów z automatem ? jego da się podregulować ... poza tym przejrzyj wężki podciśnienia - zwłaszcza te wychodzące z części gaźnika za przepustnicą ...piekarelk pisze:widze ze te gazniki to jakies felerne sa!tez mam 2E i z ssaniem niemam problemu zalapuje normalnie i po ok 20 sekundach obroty spadaja na jakies 900-1000obr tylko ze wzrostem temp silnik lapie mi wieksze obroty wchodza do 1700obr i tak trzyma i niemwiem jak je zmniejszyc!!!!Pali jak smok!!! Moja 2 jest w automacie 1.6benzynka
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 00:10 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
Padło moje ulubione hasło " w automacie"
Poradźcie więc mi coś.
Mam podobna przypadłość. Zalewa mi benzyną i przez to silnik sie dławi, ale to jakoś rozwiążę.
Chodzi mi o tą przypadłosć obiżonych obrotów na trzymanym hamulcu przy automatycznej skrzyni biegów. Nie mogę zlokalizować tego zaworu do podwyższania obrotów na BIEGU z załączona skrzynia automatyczną, ale to też nie problem - trzęsie mi budą od roku na światłach, na skrzyżowaniu ale przyzwyczaiłem się do tego
Bardzo...ale to bardzo chaiałbym osadzić WEBERKA zamiast Pierdka, ale ta automatyczna skrzynia....... ehhhh.
Tak sobie więc pomyślałem, że skoro w Weberku nie ma tego mechanizmu przyspieszania obrotów gdy trzymam na hamulcu z załączonym automatem, to :
a) i tak go nie potrzebuję, bo od roku w Pierdku i tak mi to nie działa i przyzwyczaiłem sie do trzęsienia budą,
b) od biedy mógłbym podciągnąć do Weberka linke od skrzyni np do cięgła przepustnicy, aby minimalnie sie uchylała i w ten sposób dodawała troszke obrotów na biegu w czasie postoju.
Sprowadźcie mnie na ziemię, jeśli sie mylę z podpunktem "b"
Poradźcie więc mi coś.
Mam podobna przypadłość. Zalewa mi benzyną i przez to silnik sie dławi, ale to jakoś rozwiążę.
Chodzi mi o tą przypadłosć obiżonych obrotów na trzymanym hamulcu przy automatycznej skrzyni biegów. Nie mogę zlokalizować tego zaworu do podwyższania obrotów na BIEGU z załączona skrzynia automatyczną, ale to też nie problem - trzęsie mi budą od roku na światłach, na skrzyżowaniu ale przyzwyczaiłem się do tego
Bardzo...ale to bardzo chaiałbym osadzić WEBERKA zamiast Pierdka, ale ta automatyczna skrzynia....... ehhhh.
Tak sobie więc pomyślałem, że skoro w Weberku nie ma tego mechanizmu przyspieszania obrotów gdy trzymam na hamulcu z załączonym automatem, to :
a) i tak go nie potrzebuję, bo od roku w Pierdku i tak mi to nie działa i przyzwyczaiłem sie do trzęsienia budą,
b) od biedy mógłbym podciągnąć do Weberka linke od skrzyni np do cięgła przepustnicy, aby minimalnie sie uchylała i w ten sposób dodawała troszke obrotów na biegu w czasie postoju.
Sprowadźcie mnie na ziemię, jeśli sie mylę z podpunktem "b"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości