Jak zmniejszy dawkę paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

scooti84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 31, 2007 22:03
Lokalizacja: elbląg

Jak zmniejszy dawkę paliwa

Post autor: scooti84 » ndz lip 15, 2007 15:05

Witam.Posiadam MK2 1.6 RF na gaźniku pierburg 2E.Moje pytanie jest takie jak zmniejszyc dawkę paliwa bo dużo pali a silnik nagrzewa się w kilka sekund i do tego kopci niebieskim dymem.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lip 15, 2007 19:57

Witam mam wszytsko to samo co ty znaczy sie silnik i gaznik.
Nei kombinuj z dawka paliwa . JEsli duzo pali to lepiej wymenic podstawowe elementy autka.
Ja juz prawie koncze remonty wymieniłem sporo neidługio bede wiedzieł ile mi teraz bedzie brał. Dodam ze obecnie z 10l/100km nei schodzi. To norma. Jak bys chciał cos regulowac to daj znac to powiem ci co najlepeij zrobic i po taniemu. :DD


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lip 15, 2007 23:40

Dawke paliwa mozna zmniejszyc jedynie zmieniajac dysze. Ale to jest akurat w tym przypadku niemozliwe bo nikt nie robi innych rozmiarow niz te ktore sa zamontowane. Zmniejszyc spalanie w tym gazniku - to zalezy w jakim stanie masz autko, Mackooo dobrze mowi, najpierw najlepiej sprawdzic np opory toczenia na stacji diagnostycznej, cisnienie w oponach. Bo byc moze to jest powodem wysokiego spalania. Troche siedze w gaznikach, mojego autorstwa jest tu porada jak zmienic pierdka na webera z 125p, powiem ze na weberze ustawionym na moc silnika nie na oszczednosc auto palilo mi jakies 7 litrow w miescie... pierdek nie chce mi zejsc ponizej 9... dlatego juz po jutrze daje spowrotem weberka. A co do pierdka to moge cie serwisowka poratowac, tam jest jak co ustawiac. Np ssanie zeby krocej dzialalo. Jak cos to dajcie maile.



scooti84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 31, 2007 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: scooti84 » pn lip 16, 2007 18:11

To nie ma żadnych śrubek regulacyjnych.I jeszcze jedna sprawa przy dodawaniu gazu dusi sie nie ma mocy nie ciagnie.

[ Dodano: 16 Lip 2007 18:12 ]
To nie ma żadnych śrubek regulacyjnych.I jeszcze jedna sprawa przy dodawaniu gazu dusi sie nie ma mocy nie ciagnie.Dodam że silnik mam po kapitalnym remoncie ale gaźnika nie ruszalem.

[ Dodano: 19 Lip 2007 16:06 ]
golfik dostaje za duzo paliwa i go dlawi.Wymienie dzisiaj czerwony czujnik temp( podobno sterujacy dawkapaliwa) i dam znac czy pomogloMaćkooo,



piekarelk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 09, 2008 16:33
Lokalizacja: EŁK

gaznik

Post autor: piekarelk » czw lut 14, 2008 12:23

widze ze te gazniki to jakies felerne sa!tez mam 2E i z ssaniem niemam problemu zalapuje normalnie i po ok 20 sekundach obroty spadaja na jakies 900-1000obr tylko ze wzrostem temp silnik lapie mi wieksze obroty wchodza do 1700obr i tak trzyma i niemwiem jak je zmniejszyc!!!!Pali jak smok!!! Moja 2 jest w automacie 1.6benzynka
pozdrawiam



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak zmniejszy dawkę paliwa

Post autor: ppoll27 » czw lut 14, 2008 23:55

scooti84 pisze:Witam.Posiadam MK2 1.6 RF na gaźniku pierburg 2E.Moje pytanie jest takie jak zmniejszyc dawkę paliwa bo dużo pali a silnik nagrzewa się w kilka sekund i do tego kopci niebieskim dymem.
Silnik nagrzewa się w kilka sekund ? chyba kilka minut ... jeśli tak to ok
silnik po remoncie nie powinien kopcić na niebiesko (to oznaka spalania oleju ...)
masz obrotomierz ? czy dobrze zapala na ciepłym/zimnym ? czy ma równe wolne obroty ?
co to wg ciebie znaczy że dużo pali ? ile konkretnie ? .. na początek sprawdź sobie czy na nagrzanym silniku po odkręceniu obudowy filtra powietrza masz w pełni otwartą klapkę-przysłonę nad I gardzielą, możesz też sprawdzić czy gaźnik jest porządnie przykręcony do kolektora i czy w jego gumowej podstawie przypadkiem nie ma dziury ... jak chcesz więcej info co i jak możesz tam sprawdzić to mogę ci podesłać na maila :bigok:
wszystko się da - dobrze wyregulowany i sprawny pierburg spokojnie zmieści się w 9 l w mieście i w 6 na trasie ... :jezor:

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 23:07 ]
piekarelk pisze:widze ze te gazniki to jakies felerne sa!tez mam 2E i z ssaniem niemam problemu zalapuje normalnie i po ok 20 sekundach obroty spadaja na jakies 900-1000obr tylko ze wzrostem temp silnik lapie mi wieksze obroty wchodza do 1700obr i tak trzyma i niemwiem jak je zmniejszyc!!!!Pali jak smok!!! Moja 2 jest w automacie 1.6benzynka
pozdrawiam
a sprawdzałeś zawór zwiększania obrotów dla samochodów z automatem ? jego da się podregulować ... poza tym przejrzyj wężki podciśnienia - zwłaszcza te wychodzące z części gaźnika za przepustnicą ...
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 00:10 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » pt lut 15, 2008 08:31

Padło moje ulubione hasło " w automacie" :grin:

Poradźcie więc mi coś.
Mam podobna przypadłość. Zalewa mi benzyną i przez to silnik sie dławi, ale to jakoś rozwiążę.
Chodzi mi o tą przypadłosć obiżonych obrotów na trzymanym hamulcu przy automatycznej skrzyni biegów. Nie mogę zlokalizować tego zaworu do podwyższania obrotów na BIEGU z załączona skrzynia automatyczną, ale to też nie problem - trzęsie mi budą od roku na światłach, na skrzyżowaniu ale przyzwyczaiłem się do tego :grin:
Bardzo...ale to bardzo chaiałbym osadzić WEBERKA zamiast Pierdka, ale ta automatyczna skrzynia....... ehhhh.
Tak sobie więc pomyślałem, że skoro w Weberku nie ma tego mechanizmu przyspieszania obrotów gdy trzymam na hamulcu z załączonym automatem, to :

a) i tak go nie potrzebuję, bo od roku w Pierdku i tak mi to nie działa i przyzwyczaiłem sie do trzęsienia budą,

b) od biedy mógłbym podciągnąć do Weberka linke od skrzyni np do cięgła przepustnicy, aby minimalnie sie uchylała i w ten sposób dodawała troszke obrotów na biegu w czasie postoju.


Sprowadźcie mnie na ziemię, jeśli sie mylę z podpunktem "b"



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości