dziwny problem z zapaleniem DIESEL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 31, 2005 23:52
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

dziwny problem z zapaleniem DIESEL

Post autor: luk » czw wrz 01, 2005 00:05

czesc
mam dwojeczke diesel 1,6 z interc. i problemik z zapaleniem go gdy jest juz silnik cieply

jak odpalam z rana przy grzaniu swiec wszystko jest ok odrazu zaskakuje ale jak chce odpalic rozgrzanego sa problemy trzeba nie licho sie nakrecic i pomoc jeszcze ssaniem (wyprzedzeniem zaplonu czy jak zwal :) ) kolega mi polecil odlaczyc narazie czujnik temperatury zeby nawet przy ciepllym grzal swiece ale nie jestem do tego przekonany :/
POMOCY :otepienie:



greg

Post autor: greg » czw wrz 01, 2005 00:31

a dawno temu wymieniałeś filtr paliwa?



luk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 31, 2005 23:52
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Post autor: luk » czw wrz 01, 2005 20:08

filt paliwa jest wymieniony :] wezyki i wyczyszczony bak :]



atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » pt wrz 02, 2005 08:33

Dokladnie -mialem cos podobnego. Jak to powiedzial pompiarz -"Pompa sie wyeksploatowala naturalnie":). A problem z zapalaniem jest dlatego ze pompa jak sie rozgrzala dawala mniejsze cisnienie (chyba chodzi o luzy w pompie).
Ewentualnie mozesz troche podkrecic dawke paliwa jak nie chce jeszcze wymieniac pompy. Powinno troche pomoc z zapalaniem
Pozdrawiam



jacky1.9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 22:12
Lokalizacja: W-ek

Post autor: jacky1.9 » pt wrz 02, 2005 20:58

przyczyn tego "zjawiska" może byc sporo. W moim przypadku pomoglo dobre ustawienie spreżania (zapłonu). Byłem u 3 majstrów i dopiero ostatni ustawil dobrze. Jak Bedziesz miał okazje to zmierz ciśnienie na tłokach. Jeżeli po dobrym ustawieniu zapłonu nadal bedzie problem wtedy chyba warto odłączyć czujnik temp. Ale lepiej zrobić go na przełącznik. Wyłączasz tylko przy rozgrzanym silniku a jak jest zimny jest podłączony. Kilku znajomych ma tak ustawione. U mnie pomoglo ustawienie zapłonu.

Pozdrawiam

1.9 AAZ



luk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 31, 2005 23:52
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Post autor: luk » sob wrz 03, 2005 00:02

dzieki wszystkim w poniedzialek jestem umowiony w warsztacie i mi to wszystko spr.
jeszcze raz dzieki :) pozdro



greg

Post autor: greg » sob wrz 03, 2005 13:52

Mam prośbę jak już ustalisz przyczynę to napisz na forum> może kiedyś też będzie miał taki problem i się dowie czego może jueszcze szukać



luk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 31, 2005 23:52
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Post autor: luk » sob wrz 03, 2005 15:29

ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości